Conflict Netwerk

  • 28 april 2018
  • 2 reacties
  • 123 keer bekeken

Hallo, kan iemand mij uitleggen hoe ik het conflict kan oplossen ?
Ik heb vorige week zonnepanelen laten plaatsen.
Van te voren nooit problemen gehad met de wifi.
Ik kreeg een app van de installateur om in te loggen naar de datagegevens van de panelen maar het werkt niet.
De installateur heeft een reset gedaan en daarna heeft de app heel even gewerkt en kon ik de datagegevens van de dagen ervoor in zien.
Als ik nu inlog krijg ik geen nieuwe datagegevens.
Installateur gebeld, en die zegt dat het aan mijn netwerk ligt.
Vorige week zelf reset gedaan, modem uit en toen deed de televisie het niet.
Ik KPN gebeld en die zeiden dat ik de powerlinks van de zonnepanelen uit moest trekken en dan nog eens de televisie moest resetten, dus de televisie doet het weer.
Volgens de installateur is er een conflict met het netwerk.

Wat is de oplossing ???

2 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Wat bedoel je met powerlinks van de zonnepanelen?
Reputatie 7
Badge +24
Hoi Hans, welkom! Ik ben geen expert op het gebied van zonnepanelen maar ik ben dan ook benieuwd waar dit 'conflict' dan in zou moeten zitten. Zoals Robin al vraagt: wat bedoel je met powerlinks van de zonnepanelen?

Reageer