Beantwoord

Coulanceregeling fout KPN - aansluiting niet gelukt

  • 31 May 2019
  • 3 reacties
  • 528 keer bekeken

Goedeavond,

Vandaag was eindelijk de monteur bij mij thuis om KPN bij ons te installeren. Helaas kwamen we er na 3.5uur achter dat KPN helemaal niet gekoppeld was aan mijn huis. Dit waren ze dus vergeten, of er is iets fout gegaan.

Nu is het probleem dat de 1e afspraak gepland stond op 21 mei. Deze is door een fout van KPN verplaatst naar 31 mei. Dit omdat 21 mei niet uitkwam bij KPN.
Nu heb ik dus al 2 dagen moeten opnemen, wat mij indirect geld kost, maar nog geen internet en TV. Wel heb ik een mobiele hotspot. Maar met mijn werk is 50GB niet genoeg. Dat komt er op neer dat ik per 2.5 uur moet bellen voor een nieuwe 50GB

Daarnaast ben ik niet direct in de gelegenheid om maar eindeloos dagen te blijven opnemen.

Graag zie ik een passende oplossing tegemoet.

Met vriendelijke groet,

Ricardo Polderman
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 4 June 2019, 16:12

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hoi Ricardo, welkom op het forum, en welkom bij KPN. Heel vervelend dat dit alleen niet zo vloeiend begint. Ik begin gelijk met het praktische: vul je gegevens in op je profiel, en laat weten als je dit gedaan hebt. Dan ga ik kijken hoe het er voorstaat zodat we je zo snel mogelijk aangesloten kunnen krijgen.

Achteraf, als het is opgelost, kunnen we dan een eventuele vergoeding bespreken. Wel kan ik alvast aangeven dat we opgenomen vrije dagen / gederfde inkomsten niet kunnen vergoeden.
Hoi Erik,

Bedankt voor je reactie, ik heb een deel ingevuld, aangezien ik de rest niet zo snel zou weten. Als dit niet voldoende is hoor ik graag van u.

Ik snap inderdaad dag een volledige vergoeding uit de hoogte is. Maar u snapt zelf ook dat na 13 dagen zonder (fatsoenlijk) tv en internet, waarvoor ik dus 2 maal een vrije dag heb moeten opnemen, mijn niet gaam overtuigen met de standaard coulance regeling.

Met vriendelijke groet,

Ricardo Polderman
Reputatie 7
Badge +30
Dank voor de gegevens, Ricardo, dit zijn voldoende gegevens. Ik ben er ingedoken en ik zie dat er inderdaad wat issues zijn met het actief krijgen van de diensten. Heel vervelend dat dit nu al meerdere monteurs heeft gekost. Er is contact met je geweest zie ik, en er wordt nu geprobeerd om voor vrijdag de volgende monteur te plannen zodat je er niet weer extra voor vrij hoeft te nemen. Ik durf geen garanties te geven dat het dan ook opgelost is omdat ik hier zelf niet kan inzien wat het onderliggende probleem is. We gaan in ieder geval ons uiterste best doen. We blijven ook met je in contact hiervoor en hierover. Als het geheel is afgerond kunnen we dan met je in gesprek voor een passende vergoeding.