Vandaag was eindelijk de monteur bij mij thuis om KPN bij ons te installeren. Helaas kwamen we er na 3.5uur achter dat KPN helemaal niet gekoppeld was aan mijn huis. Dit waren ze dus vergeten, of er is iets fout gegaan.
Nu is het probleem dat de 1e afspraak gepland stond op 21 mei. Deze is door een fout van KPN verplaatst naar 31 mei. Dit omdat 21 mei niet uitkwam bij KPN.
Nu heb ik dus al 2 dagen moeten opnemen, wat mij indirect geld kost, maar nog geen internet en TV. Wel heb ik een mobiele hotspot. Maar met mijn werk is 50GB niet genoeg. Dat komt er op neer dat ik per 2.5 uur moet bellen voor een nieuwe 50GB
Daarnaast ben ik niet direct in de gelegenheid om maar eindeloos dagen te blijven opnemen.
Graag zie ik een passende oplossing tegemoet.
Met vriendelijke groet,
Ricardo Polderman
Beste antwoord door Erik van KPN
Bekijk origineel