Beantwoord

D-Link camera geeft zwart scherm bij opnamen terukijken

• 3 februari 2018
  • 2 reacties
  • 91 keer bekeken

Mijn D-Link camera geeft een zwart scherm bij het bekijken van de opnames, Wel is er geluid. Een jaar geleden (in 2016) is dit euvel ook al eens gemeld, maar er was geenafdoend antwoord op de vraag. ik gebruik een iPhone.

Admin: topic naar juiste categorie verplaatst
icon

Beste antwoord door Bintie 8 februari 2018, 20:14

Op een oude iPad zag ik wel filmpjes. Het probleem is opgelost met behulp van een medewerker van Smartlife. Ik heb SmartLife opnieuw geïnstalleerd op de pas gekochte iPhone se. Wellicht een update?Wel blijkt de (aparte?) bewegingssensor in de camera kennelijk te gevoelig, want deze blijft buiten beweging melden, terwijl er niets is. Hij zou nu uitgeschakeld moeten zijn en de camera zou zonder ook moeten werken. Wel zie ik nog steeds de vermelding. Op de android telefoon had ik voordien geen problemen.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4
Badge +6
Hoi Bintie, wat storend dat je geen beeld hebt, maar wel geluid. Ik heb alvast wat onderzoek gedaan, maar ik kom dit probleem niet zo vaak tegen. Wil je eens proberen of je via een computer wel beeld hebt wanneer je VLC gebruikt om de opname af te spelen? Daarnaast ben ik benieuwd of je wel beeld hebt wanneer je 'live' kijkt. Kun je verder aangeven wat je zelf al hebt geprobeerd om het op te lossen? Dan denk ik van daaruit graag met je mee.
Op een oude iPad zag ik wel filmpjes. Het probleem is opgelost met behulp van een medewerker van Smartlife. Ik heb SmartLife opnieuw geïnstalleerd op de pas gekochte iPhone se. Wellicht een update?Wel blijkt de (aparte?) bewegingssensor in de camera kennelijk te gevoelig, want deze blijft buiten beweging melden, terwijl er niets is. Hij zou nu uitgeschakeld moeten zijn en de camera zou zonder ook moeten werken. Wel zie ik nog steeds de vermelding. Op de android telefoon had ik voordien geen problemen.

Reageer