Beantwoord

Dahua camera's zichtbaar krijgen in de DMSS app

  • 2 January 2022
  • 3 reacties
  • 739 keer bekeken

Goede avond.,

Wij zijn sinds kort overgestapt op KPN en inmiddels werkt bijna alles. We hebben nog 1 kleine uitdaging. We hebben drie Dahua camera’s aan de gevel hangen. 1 van de camera’s werkt gewoon via de DMSS app, zonder enig probleem. Maar de andere twee camera’s werken helaas niet meer, hoewel ik ze wel kan zien in de configtool.

Ik heb op het forum gezocht naar mogelijke antwoorden, en ook de installateur van de camera’s heeft me al wat in de goede richting geholpen door aan te geven dat je die camera’s uit het oude netwerk naar het nieuwe netwerk moet verplaatsen?

Wie kan mij aub helpen met die laatste loodjes om de camera’s weer zichtbaar te krijgen in de DMSS app?

alvast bedankt, Martijn

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 5 January 2022, 15:47

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @rtasma, welkom hier. 

Je krijgt dus 2 van de drie camera's niet te zien in de app. Je moet deze dan inderdaad toevoegen aan het het nieuwe netwerk. Ik zou ze beide resetten en als nieuw installeren. Zie je ze dan?

Bedankt voor de hulp, ik heb ze na reset inderdaad gevonden en daarna met de dahua config app in het juiste netwerk kunnen hangen.het werkt nu allemaal weer.

Reputatie 7
Badge +20

Helemaal super! Mocht er nog weer iets zijn, dan zien we je graag weer op het forum.