Beantwoord

Devolo 1200 +wifi ac toevoegen aan bestaande Devolo 1200 set

  • 8 August 2019
  • 4 reacties
  • 353 keer bekeken

Goedemorgen ik heb thuis een kpn all in one met experiabox 10.
Nu wil ik een devolo 1200+wifi ac installeren moet ik dan de kpn devolo 1200 verwijderen uit mijn stopcontact en de nieuwe devolo op dit stopcontact aansluiten.
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 16 August 2019, 15:41

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Even wat meer informatie: je hebt al een delvo systeem in gebruik en hebt nu een nieuwe met wifi aangeschaft?
Ja klopt ik heb een devolo 1200 in de oude situatie
Reputatie 7
Badge +30
Welkom op het forum, Jhpeto! Om hier een goed antwoord op te kunnen geven heb ik nog een extra vraag voor je.

  • Wil je een Devolo 1200ac set gebruiken in plaats van je huidige Devolo 1200 set?
  • Of wil je een enkele Devolo 1200ac (of een setje) toevoegen aan je huidige Devolo 1200 set?
Reputatie 7
Badge +30
Je hebt niet meer gereageerd, Jhpeto! Ik ga ervan uit dat het gelukt is om de Deveolo 1200ac in gebruik te nemen.

Voor meelezers:
Om een nieuwe adapter toe te voegen aan een bestaand setje, volg deze stappen.
Om een geheel nieuw setje te installeren, volg deze stappen.
Wil je één oude adapter vervangen door één nieuwe, volg dan de stappen voor het installeren van een nieuw setje om de nieuwe en de overgebleven ouden samen te koppelen.

In de links gaat het om de Devolo 1200 die wij leveren. De installatieprocedure zal, naar ik aanneem, gelijk zijn voor de Devolo 1200ac.