Beantwoord

DHCP, UPnP en Poort Forwarden voor camera's

• 26 augustus 2018
  • 87 reacties
  • 1159 keer bekeken

Toon eerste bericht

87 reacties

Reputatie 7
Heb je het addertje al gevonden?
Reputatie 3
Badge +4
Nee nog niet, ben toch niet verder gegaan 🙂
Reputatie 3
Badge +4
Even een andere vraag. Wil de opnames van de cameras op de nas zetten maar het ip-adres veranderd met opnieuw opstarten. Kan ik op dezelfde manier de dhcp binding maken als met de camera, met zijn eigen mac en ip-adres?
Reputatie 7
Voor elk apparaat geldt dat het IP adres niet meer zal wijzigen als je er een DHCP binding voor maakt.
Reputatie 3
Badge +4
Lukt nog niet om de tweede camera zichtbaar te maken. De eerste camera lukte het mij door de EB helemaal uit te doen (herstel lukt niet) om de DHCP foutmelding weg te krijgen. Dan snel de camera terug naar fabrieks instellingen, zonder kabels, en kijken of hij zichtbaar te krijgen is, zo niet dan opnieuw. Na terug naar fabrieksinstellingen blijft het LAN ip-adres zichtbaar i.p.v. het WLAN ip-adres. Blijf het proberen.
Reputatie 7
Lukt nog niet om de tweede camera zichtbaar te maken. De eerste camera lukte het mij door de EB helemaal uit te doen (herstel lukt niet) om de DHCP foutmelding weg te krijgen.Welke DHCP foutmelding?

Dan snel de camera terug naar fabrieks instellingen, zonder kabels, en kijken of hij zichtbaar te krijgen is, zo niet dan opnieuw.Het terugzetten naar fabrieksinstellingen zou absoluut niet nodig moeten zijn nadat de camera eenmaal goed gekoppeld is geweest.
Reputatie 3
Badge +4
Dat koppelen is nog niet gelukt. Blijft niet herkend worden. DHCP werkt nog niet goed. Maar blijf proberen ? bij de eerste camera duurder het ook wat lang voordat deze herkend werd
Reputatie 3
Badge +4
Lukt nog niet om om de DHCP foutmelding weg te krijgen.
Stuur mij even een PM, doe ik het voor je op afstand via Teamviewer.
Reputatie 3
Badge +4
Stuur mij even een PM, doe ik het voor je op afstand via Teamviewer. Bedankt voor het aanbod. Mooie website van jullie. Heb op internet rondgekeken en wil nog iets proberen.
Reputatie 3
Badge +4
Heb je het addertje al gevonden? camera werkt!
Heb andere ip-adressen en andere 8 . . . poort.

Bedoel je dat addertje @wjb 😃
Reputatie 7
Heb je het addertje al gevonden? camera werkt!
Heb andere ip-adressen en andere 8 . . . poort.

Bedoel je dat addertje @wjb 😃
Gefeliciteerd, het addertje was die andere 8 . . . poort. 😉

Reageer