Beantwoord

Diverse gegevens om eigen router/modem te plaatsen

• 9 oktober 2017
  • 2 reacties
  • 129 keer bekeken

Ik heb vorige week contact gehad met de helpdesk van KPN met het verzoek om mij alle gegevens te verstrekken m.b.t. het zelf plaatsen van een Route/modem alleen de medewerken wilde hier niet aan meewerken met de melding deze gegevens mogen wij niet verstrekken.
toen dacht ik bij mij zelf hoe kan dit het is sinds 12-12-2016 verplicht om alle gegevens ter beschikking te stellen (zie Staatscourant met het nummer 524 hier in staat dat de provider zijn router/modem niet kan opleggen maar als de klant met eigen apparatuur komt deze mag plaatsen en aansluiten alleen zijn daar gegevens voor nodig die de KPN NOG niet wil vrij geven. nu mijn vraag hoe kan ik de KPN zover krijgen dat zij deze gegevens WEL verstrekt (ik heb er immers recht op.
en ik snap dat de KPN hier service op kan verlenen maar dat is ook niet de vraag.
ik hoor graag.
icon

Beste antwoord door Francois 9 oktober 2017, 13:23

@edje3TIP houw deze topic in de gaten Vrije router keuze nu wettelijk vastgelegd
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +13
@edje3TIP houw deze topic in de gaten Vrije router keuze nu wettelijk vastgelegd
Reputatie 7
Badge +30
Hoi,

Je kan je met deze klacht wenden richting het ACM/Consuwijzer maar helaas is die staatscourant een beetje vroeg. Er loopt namelijk nog een consultatieronde.

Robin

Reageer