Vraag

DMZ i.c.m. V8

  • 13 februari 2017
  • 4 reacties
  • 122 keer bekeken

Dag allen,

Met een KPN Experiabox V8 ervaar ik een enorm trage internet verbinding na het inschakelen van de DMZ functionaliteit. Aantoonbaar kan ik die zien in de ping tijden van met 100msec ophoog gaan.

Ik heb de DMZ functie nodig voor een router die ik achter de Experiabox aan wil sluiten.

Is dit een bekend probleem? Heeft iemand hier een oplossing voor?

Met vriendelijke groet,
Gerald

4 reacties

Reputatie 7
Dit probleem bestond vroeger inderdaad, maar ik dacht dat het verholpen was.
Blijkbaar is dat toch niet het geval.
Het issue beperkt zich tot de V8 dus zou de vervanging van jouw Experia Box door een V9 of V10 een oplossing zijn.
Oke! Dus het is waarschijnlijk gewoon een modem issue?
Niet iets van een software update en klaar?

Via welke weg kan ik een andere Experiabox aanvragen?
Oke! Dus het is waarschijnlijk gewoon een modem issue?
Niet iets van een software update en klaar?

Via welke weg kan ik een andere Experiabox aanvragen?

Dit probleem bestond vroeger inderdaad, maar ik dacht dat het verholpen was.
Blijkbaar is dat toch niet het geval.
Het issue beperkt zich tot de V8 dus zou de vervanging van jouw Experia Box door een V9 of V10 een oplossing zijn.
Reputatie 7
Badge +28
Hoi Gerald, welkom op het forum! Dit hebben we inderdaad vaker gezien. Je krijgt een privébericht van me. Reageer daarop met je gegevens, dan kijk ik of we de Experia Box kunnen vervangen.

Reageer