Beantwoord

DNS / Resetten Experia 10A 5x per dag

  • 19 November 2019
  • 6 reacties
  • 133 keer bekeken

Beste,

Ik ben in 2 maanden tijd overgegaan, door bagger internet/verbinding, van een Experia V9 > V10 naar Experia 10A. De 10a heb ik nu 3 weken en dagelijks valt de WIFI zeker 5x weg. Moet hem resetten en om de dag hard resetten. Ook is er elke dag minimaal 1 apparaat die niet kan connecten ivm DNS problemen. Soms is dit de Smart TV of de PS4. Ik heb glasvezel maar het glas is bij mij halfleeg. WIe kan mij op weg helpen?

 

icon

Beste antwoord door Armand1977 25 November 2019, 18:58

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7

Ben je bereid om geld uit te geven zodat je die "rotzooi" van KPN voor eens en voor altijd de deur uit kunt doen?

Zo ja, lees dit topic en dan vooral de edit van 4 september.

Reputatie 7
Badge +15

@Armand1977 Welkom op het forum. Wat vervelend om te horen dat je al 2 maanden problemen hebt met je wifi verbinding. Zou je voor mij je profiel willen aanvullen met je adresgegevens? Dan pak ik je gegevens er bij en ga ik uitzoeken of ik iets voor je kan betekenen. 

@Armand1977 Welkom op het forum. Wat vervelend om te horen dat je al 2 maanden problemen hebt met je wifi verbinding. Zou je voor mij je profiel willen aanvullen met je adresgegevens? Dan pak ik je gegevens er bij en ga ik uitzoeken of ik iets voor je kan betekenen. 

 

Done! Dat zou heel erg fijn zijn.

Bedankt,

Armand

Reputatie 7
Badge +15

@Armand1977 Ik zie dat er na je vorige bericht ook contact is geweest met mijn collega's van de klantenservice en dat er een monteur ingepland is. Zou je mij kunnen laten weten of het monteursbezoek je probleem heeft opgelost? 

Monteur is een uurtje weg en alles is opgelost. De DAME wist heel veel van de materie en Glasvezel verbinding problematiek. Super monteur en service erg hoog in het vaandel. Er is een Media Converter geplaatst o.a. zodat mijn WIFI niet meer “klappert”

Reputatie 7
Badge +15

@Armand1977 Wat super om te horen dat het op deze manier opgelost is, en bedankt voor de positieve reactie over onze monteur. Heel goed om te horen allemaal!