Beantwoord

DNS-server(s) van OpenDNS in ZTE H369A

  • 18 July 2020
  • 8 reacties
  • 632 keer bekeken

Is het mogelijk de juiste DNS-server(s) van OpenDNS in te vullen in ZTE H369A?  Volgens mij het is niet mogelijk. 

 

*Admin: Afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Anonymous 18 July 2020, 15:10

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Is het mogelijk de juiste DNS-server(s) van OpenDNS in te vullen in ZTE H369A?  Volgens mij het is niet mogelijk. 

Experiabox v9? Nee, dat kan niet. U kunt wel op de pc of laptop zelf de DNS instellen.

Is het mogelijk de juiste DNS-server(s) van OpenDNS in te vullen in ZTE H369A?  Volgens mij het is niet mogelijk. 

Hallo @jahangir , binnen de V10 is dat mogelijk onder de rubriek instellingen - DHCP serve - ISP DNS aan/uit, bij uit kun je 1 eigen DNS server invullen.

 

 

Is het mogelijk de juiste DNS-server(s) van OpenDNS in te vullen in ZTE H369A?  Volgens mij het is niet mogelijk. 

Experiabox v9? Nee, dat kan niet. U kunt wel op de pc of laptop zelf de DNS instellen.

Hallo @Nick83 , de H369A is een V10

Reputatie 7
Badge +20

Hi @jahangir, is het gelukt om de DNS in te stellen met de uitleg van @JanD

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen verdere hulp nodig hebt. Anders hoor ik het graag!

Kun je alleen maar 1 DNS invullen (primary Dns)? Geen secondary? Ik hoor het graag :)

Reputatie 7

Daarbij komt dat je geen IPv6 DNS server kunt vastleggen en dan heb je er nog steeds niets aan om de DNS server op IPv4 naar OpenDNS te laten wijzen.

Dus als ik alleen de primaire DNS invul op de XTE router (wat volgens mij ook alleen kan, ik zie geen secondary DNS die je kan opgeven), heeft het eigenlijk geen nut om gebruik te maken van OpenDNS? 
 

Met alleen de primaire DNS geconfigureerd op de router, kan ik dan alle stats (de domeinen op mijn OpenDNS account) zien of zie ik dan niet alles omdat ik de secondary niet heb ingevuld op de router? 
 

Erg bedankt voor je reactie! Excuses voor als de vraag een beetje onduidelijk is. Ik ben nog een beginnertje :p