Draadloos printen werkt niet

  • 25 July 2021
  • 5 reacties
  • 120 keer bekeken

Reputatie 2

Ben in Dec 2020 overgestapt naar KPN,Febr een nieuwe HP DeskJet serie 2700 printer gekocht geinstalleert maar werkt helaas niet draadloos geeft steeds aan dat printer offline is.

Werkt alleen met een kabeltje,weet iemand hoe ik deze printer draadloos aan het printen krijg.

Heb al van alles geprobeerd,printer verwijderen en weer toevoegen het helpt niet iemand een idee misschien.

Tegenwoordig krijg je geen CD installatie meer bij de printers,was voor mij wel wat gemakkelijker geweest.

Mvg Roelfien


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

@Meta72 Op de website van HP kunt u alle info en installatievormen, zoals de app en drivers vinden.

HP printers - De HP Smart-app installeren en gebruiken (Windows 10) | HP® Klantondersteuning

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Meta72. Wat vervelend dat je op dit moment niet meer draadloos kan printen. Ik zie dat @HansaanZet al een goed antwoord heeft gegeven op jouw vraag, waarvoor dank! Ben je daarmee geholpen?

Reputatie 2

De Hp app smart had ik al geinstalleert.

Werkt ook niet als ik daar op klik zie ik alleen maar een blauw rondje draaien kan ik niet eens openen.

Mvg Meta

 

Reputatie 7
Badge +21

Ik verwacht dat dat komt omdat jouw printer aangeeft dat hij offline is. Ik ken deze printer helaas niet goed genoeg om hier zelf een goed antwoord op te kunnen geven. Wellicht vindt je het antwoord op deze pagina.

@Meta72

Staat de wifi wel aan op je printer?

 

https://support.hp.com/nl-nl/document/c06610271

 

Stap 5: Installeer de printersoftware

De HP printerhardware is nu ingesteld en u kunt de printersoftware installeren. Verbind de printer pas met een computer als dit wordt aangegeven in de printersoftware.
U kunt de nieuwste versie van de printersoftware downloaden van de volgende HP website: 123.hp.com.

 

Â