Admin: titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking
Beste antwoord door Maaike_
Hallo @Marnyley , welkom! Op de Draadloze verbindingsset zit inderdaad een retour/annuleringstermijn van een kleine maand. Om aanspraak te maken op terugbetaling, dient de set BINNEN 30 dagen na bestelling bij ons retour te zijn. Omdat je ook een aankoopbewijs/aankoopfactuur bij retour moet tonen, dient de set bij een KPN winkel teruggebracht te worden. (zie ook deze deze link voor meer informatie).
Naar welk adres heb jij de set verzonden?
Op welke datum heb je het pakket verzonden?
Heb je ook een aankoopbewijs in dit pakket gedaan?
En heb je ook nog een Track en Trace code (3S) code? (deze ontvang je bij verzending van het pakket via de PostNL en hiermee kan je het pakket volgen)
De T&T code hoef je niet via dit algemene topic door te geven, dat kan beter via een privébericht.
Ik wacht jouw reactie af! Daarna kan ik uitzoeken of ik je inhoudelijk kan helpen 🙂
Bekijk origineel
Naar welk adres heb jij de set verzonden?
Op welke datum heb je het pakket verzonden?
Heb je ook een aankoopbewijs in dit pakket gedaan?
En heb je ook nog een Track en Trace code (3S) code? (deze ontvang je bij verzending van het pakket via de PostNL en hiermee kan je het pakket volgen)
De T&T code hoef je niet via dit algemene topic door te geven, dat kan beter via een privébericht.
Ik wacht jouw reactie af! Daarna kan ik uitzoeken of ik je inhoudelijk kan helpen 🙂