Beantwoord

Draadloze verbindingsset teruggestuurd, geld retour?

• 7 september 2017
  • 4 reacties
  • 488 keer bekeken

Ik heb een tijdje geleden een draadloze verbindingset besteld/gekocht bij kpn. Ik heb deze binnen 30dagen terug gestuurd. Zou ik geld terug moeten ontvangen of niet ?

Admin: titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking
icon

Beste antwoord door Maaike_ 8 september 2017, 22:58

Hallo @Marnyley, welkom! Op de Draadloze verbindingsset zit inderdaad een retour/annuleringstermijn van een kleine maand. Om aanspraak te maken op terugbetaling, dient de set BINNEN 30 dagen na bestelling bij ons retour te zijn. Omdat je ook een aankoopbewijs/aankoopfactuur bij retour moet tonen, dient de set bij een KPN winkel teruggebracht te worden. (zie ook deze deze link voor meer informatie).

Naar welk adres heb jij de set verzonden?
Op welke datum heb je het pakket verzonden?
Heb je ook een aankoopbewijs in dit pakket gedaan?
En heb je ook nog een Track en Trace code (3S) code? (deze ontvang je bij verzending van het pakket via de PostNL en hiermee kan je het pakket volgen)
De T&T code hoef je niet via dit algemene topic door te geven, dat kan beter via een privébericht.

Ik wacht jouw reactie af! Daarna kan ik uitzoeken of ik je inhoudelijk kan helpen 🙂
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Er geldt volgens mij een retourtermijn van 14dagen maar als jij die "draadloze" verbindingsset binnen de afgesproken retourtermijn hebt geretourneerd dan heb je uiteraard recht op terugbetaling van de kosten.

Ik neem aan dat er op korte termijn iemand van het KPN Webcare team zal reageren om jou verder te helpen.
Reputatie 4
Hallo @Marnyley, welkom! Op de Draadloze verbindingsset zit inderdaad een retour/annuleringstermijn van een kleine maand. Om aanspraak te maken op terugbetaling, dient de set BINNEN 30 dagen na bestelling bij ons retour te zijn. Omdat je ook een aankoopbewijs/aankoopfactuur bij retour moet tonen, dient de set bij een KPN winkel teruggebracht te worden. (zie ook deze deze link voor meer informatie).

Naar welk adres heb jij de set verzonden?
Op welke datum heb je het pakket verzonden?
Heb je ook een aankoopbewijs in dit pakket gedaan?
En heb je ook nog een Track en Trace code (3S) code? (deze ontvang je bij verzending van het pakket via de PostNL en hiermee kan je het pakket volgen)
De T&T code hoef je niet via dit algemene topic door te geven, dat kan beter via een privébericht.

Ik wacht jouw reactie af! Daarna kan ik uitzoeken of ik je inhoudelijk kan helpen 🙂
Reputatie 7
...Om aanspraak te maken op terugbetaling, dient de set BINNEN 30 dagen na bestelling bij ons retour te zijn...Goed te lezen dat er een termijn van 30 dagen van toepassing is.
Misschien is het dan verstandig ook eens te kijken naar wat in de webshop vermeld wordt.

Reputatie 4
@wjb, goed dat je scherp bent! Dank daarvoor. Ik zal het verschil toelichten 🙂

De webshop is voor online bestellingen die niet rechtstreeks via de KPN klantsystemen lopen, hiervoor gelden andere voorwaarden (de 14 dagen). Ook loopt het retourproces via Ceva Logistics en niet via KPN.

Voor bestellingen via de KPN winkel, KPN klantenservice of MijnKPN gelden de 'KPN' termijnen, namelijk de 30 dagen.

Afhankelijk van de manier van aankoop/bestelling wordt dus het retourproces en terugbetaling geregeld.

@Marnyley; ik heb helaas geen reactie van je ontvangen. Kan ik je nog van dienst zijn of is het inmiddels al opgelost?

Reageer