Beantwoord

Draadloze WIFI versterker ( ronde witte )

  • 8 December 2019
  • 12 reacties
  • 230 keer bekeken

Ik moet bij de start de kabel op de willekeurige gele ethernetpoort aansluiten. Maar alle 4 de gele poorten zitten al vol ! Begint al lekker !

 

icon

Beste antwoord door wjb 8 December 2019, 15:29

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Reputatie 7

Tja, er zal er toch altijd één bekabeld aangesloten moeten worden en dus zal je altijd één LAN poort beschikbaar moeten hebben.

Heb je die niet, dan zal je een switch zoals de Netgear GS105Ev2 moeten aanschaffen.

Overigens, als je echt snel Internet wilt hebben dan sluit je ze allemaal met een netwerkkabel aan.

Dank je wjb

@alex1959 . Welkom op het forum.

Ik heb je een privébericht gestuurd. Kun je daar op reageren?

Mijn daadloze versterker is door jullie op afstand stuk verklaar. In de winkel in Amsterdam hebben ze niet meer en de winkel in Hoofddorp is dicht.

Hoe kan ik een één nieuwe draadloze versterker komen???

zijn jullie aanwezig????

Hallo @draadloze , de witte vierkante versterkers zitten bij KPN niet meer in het programma, daar zijn de zwarte Experia Wi-Fi's voor in de plaats gekomen die je alléén maar bekabeld aan kunt sluiten.

Je zou op Marktplaats kunnen kijken voor een ander exemplaar.

Succes.

P.S.

je vraagt ‘zijn jullie aanwezig'?

 

Het forum is geen chatdienst waar je à la minute geholpen wordt.

Voor een snelle(re) reactie kun je beter bellen of chatten.

 

 

 

oké geen chatdienst, ik heb ronde versterkers, die zijn nog steeds te krijgen. maar nu even niet geloof ik

Hallo @draadloze , online toch wel?

zie onderstaande link:

https://apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/internet/draadloos/

Reputatie 7

Als die "super"wifi stuk is en dat is niet te wijten aan oneigenlijk gebruik, dan heb je recht op een nieuwe zonder dat je daarvoor hoeft te betalen.

Voorbeelden van oneigenlijk gebruik:

  • Spijkers in de muur slaan
  • De vissen voorzien van wifi
  • Frisbeeën met de kids
  • ...

Hoi @draadloze :  Kun je iets meer context geven over hoe de versterker stuk is gegaan? Heeft deze het nooit gedaan? Is ‘ie er spontaan mee opgehouden?

Kun jij je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven als je dat gedaan hebt?

Als die "super"wifi stuk is en dat is niet te wijten aan oneigenlijk gebruik, dan heb je recht op een nieuwe zonder dat je daarvoor hoeft te betalen.

Voorbeelden van oneigenlijk gebruik:

  • Spijkers in de muur slaan
  • De vissen voorzien van wifi
  • Frisbeeën met de kids
  • ...

:grinning:

Reputatie 7
Badge +16

Voorbeelden van oneigenlijk gebruik:

  • De vissen voorzien van wifi

:joy::rofl:

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.