Vraag

dvr port open,toch niet open?

  • 4 January 2019
  • 33 reacties
  • 512 keer bekeken

hoi.
ik open nieuwe poorten voor een dvr, van uit buiten met mobiel te communieceren.exparia v10 modem.alles ging ok bij poort open zetten,geen probleem,alleen kan ik geen verbinding maken met dvr.alles ik chekk bij canyouseeme,en open poorten,zie ik alleen dat het poorten niet open is.normaal bij modem open is.ook bij yougetsignaal zelfde.
wat doe ik fout eigenlijk?is er een vinkje bij kpn modem dat ik moet open zetten))

33 reacties

blijft zelfde

ik heb wifi probleem opgelost,kan je met teamvier inloggen
Reputatie 7
Nee, ik kan niet met teamviewer inloggen.
Kan je jouw dvr bereiken op IP adres 192.168.2.17 via de app die je daarvoor wilt gebruiken?
Welke app is dat eigenlijk?
bij canyouseeme nog steeds poorten closed,ik heb bijna alle apps geprobeerd,topview,vmeye.gdmss,ivms4500,viewcan,meyepro,bij xmeye vraagt serie nummer,die heb ik niet,geen resultaat))
Reputatie 7
Nogmaals de vraag of je, met die app, jouw dvr op IP adres 192.168.2.17 kunt benaderen?
Dit heeft dus niets met canyouseeme.org te maken.
Gewoon je telefoon met de wifi van de Experia Box verbinden die app met IP adres 192.168.2.17 laten communiceren. Niets meer en niets minder.
Lukt dat wel?
nee ,geen verbinding.ik probeer ip dvr 192.168.2.17
en probeer ook via ipadres van modem 84.82.xxx.xxx,ale bij geen verbinding met apps
Reputatie 7
Zolang je geen verbinding kunt krijgen op het LAN via 192.168.2.17 heeft het geen zin om naar port-forwardings en toegang vanaf Internet te kijken.
De interne communicatie moet altijd mogelijk zijn, zolang zowel de mobiele telefoon, tablet of PC verbonden is met hetzelfde netwerk als de dvr. In dit geval dus het netwerk van de Experia Box.

Wat voor een foutmelding krijg je?
op apps,bij sommege geen connect,en bij andere apps hele tijd bezeg met connetting,server unavailable

Reageer