Beantwoord

DVS

• 19 december 2017
  • 2 reacties
  • 217 keer bekeken

Er branden geen lampjes meer op mijn DVS.
Gisteren nog wel.
Ik denk dat hij stuk is. Wat te doen?
Kan een goedkopere adapter een de KPN DVS koppelen?
icon

Beste antwoord door Paul_ 21 december 2017, 14:23

Hoi @Oudje67, welkom op het forum. Er lijkt dus 1 adapter defect te zijn? De andere(n) werken nog wel? Heb je toevallig ook een ander stopcontact getest? Ik ben ook benieuwd welke versie je hebt, en hoe lanf je ze al hebt. Wellicht kan ik 'm nog onder garantie voor je ruilen namelijk. Verschillende versies van de DVS kunnen wel met elkaar koppelen. Die van andere merken denk ik niet. Je kan eventueel 1 losse adapter bestellen. Ik hoor graag van je!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hoi @Oudje67, welkom op het forum. Er lijkt dus 1 adapter defect te zijn? De andere(n) werken nog wel? Heb je toevallig ook een ander stopcontact getest? Ik ben ook benieuwd welke versie je hebt, en hoe lanf je ze al hebt. Wellicht kan ik 'm nog onder garantie voor je ruilen namelijk. Verschillende versies van de DVS kunnen wel met elkaar koppelen. Die van andere merken denk ik niet. Je kan eventueel 1 losse adapter bestellen. Ik hoor graag van je!
Reputatie 7
Badge +24
Ik heb niets meer van je gehoord @Oudje67 dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!

Reageer