Beantwoord

dvs1200 - geen koppeling

• 13 juni 2017
  • 3 reacties
  • 416 keer bekeken

Krijg geen koppeling tussen mijn dvs1200.
Had een set dat werkte tussen experia en TV, wil de derde voor de pc koppelen.
De dvs bij de experia blijft nu alleen maar continu rood branden.
Die bij de TV brand nu flauw aan en uit wit.

Vraag wat gaat er mis?
Moet ik de dvs resetten? zo ja hoe?

Admin: onderwerp gewijzigd i.v.m. vindbaarheid van je topic
icon

Beste antwoord door Koen_1 13 juni 2017, 14:30

Hoi @markmartin, vervelende situatie! Heb je het probleem kunnen verhelpen met de hulp van Dennis? 🙂 Als dat onverhoopt niet het geval is ontvang ik graag een reactie op m'n privébericht . Ik help je dan verder!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Beste @markmartin,

Welkom op het Forum, om de DVS 1200 in te stellen, kun je het volgende doen: (Klik op de afbeelding voor een vergroting.)

In enkele gevallen kunnen storingsbronnen de werking van de Draadloze Verbindingsset beïnvloeden. Een storingsbron is bijvoorbeeld een magnetron, adapters van andere apparaten, een dimmer van een lamp of backlight van een tv-toestel.

Controleer op storingsbronnen en verplaats de apparaten die verstoringen kunnen veroorzaken
Heb je meerdere apparaten bij de adapters van de Draadloze Verbndingsset staan, dan adviseren wij je om deze te verplaatsen. Sluit de adapter van de Draadloze Verbindingsset op een andere stopcontact aan. Mocht dit niet werken, kun je de handleiding downloaden:

Handleiding Draadloze verbindingsset 1200 In deze handleiding staat ook hoe je de draadloze verbindingsset kunt resetten. 😳
Laat je het weten als het gelukt is? 😳
Reputatie 7
Badge +21
Hoi @markmartin, vervelende situatie! Heb je het probleem kunnen verhelpen met de hulp van Dennis? 🙂 Als dat onverhoopt niet het geval is ontvang ik graag een reactie op m'n privébericht . Ik help je dan verder!
Reputatie 7
Badge +18
@Koen, beantwoord? Is die al verder geholpen dan? Misschien een terugkoppeling geven op deze topic dat het is opgelost? 🙂

Reageer