Beantwoord

Echt vaag - reggefiber plek van aansluiting

• 14 juni 2018
  • 13 reacties
  • 309 keer bekeken

Reggefiber komt vandaag lang ik laat zien op welke plek ik de aansluiting wil hebben hij zegt nee kan niet dus ik maak ruimte aan de andere kant waar plaatst hij hem op de plek waar de radiator hoor te hangen echt dom
icon

Beste antwoord door Arnaldo 21 juni 2018, 10:24

Kun je iets met deze info, Arnaldo? Stel dat je tegen muren aanloopt wil ik altijd met je meedenken maar als er geen vaste aansluiting bij ons is wordt het voor mij heel lastig om practische zaken voor je te regelen. heb contact gehad met kpn ze sturen dinsdag een monteur op de situatie op te nemen en zo door te spelen naar reggefiber
Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Ja, dat is echt niet te geloven soms.
Ik zorg -als het even kan- dat een kastje wat niet open kan op een plaatje zit en dat de kabels wat overlengte hebben (onder vloer bv).
Dan kun je het altijd zelf nog verzetten door het plankje los te maken.
Reputatie 7
Badge +9
Bij ons hangt het glasvezel kasje ik de kamer kast bij een stopcontact en ze hebben heel veel ruimte over gelaten met de kabel onder in de kruipruimte. Ik kan overal bij als het moet. De EXPERIA BOX hangt daar ook in de proviesie kast als er wat is kan een monteur er makkelijk bij wij hebben nu inmiddels 2 jaar glasvezel aansluiting geweldig. ?
Reputatie 7
Badge +18
Hoi Arnaldo. Dat klinkt als een nogal ongelukkige situatie. Ik snap het nog niet helemaal. Je schrijft 'waar de radiator hoort te hangen' - Hoe moet ik me dat voorstellen? Is het kastje nu geplaatst op een plek waar dat op termin gewoon niet kan? Of is er alleen een aftekening gemaakt waar hij in toekomst geplaatst gaat worden? Of heb je dit uiteindelijk met hem kunnen bespreken en is het aangepast? Ik wil graag wat voor je doen maar ik moet dan wel alle feiten kennen. 🙂
Reputatie 7
Badge +18
Beste @Arnaldo, zou je eens een foto willen maken en het hier eens plaatsen? Ik ben ook wel benieuwd hoe het eruit ziet. Moet er dan op die plek nog een radiator komen? Toevallig een nieuwe huis? 🤔
Hier is de foto waar je om vroeg. had de radiator eraf gehaald om dat de wand gestuct kon worden en voor de wand gezet waar hij vandaan kwam het is geen nieuw huis
Reputatie 7
Badge +18
Hier is de foto waar je om vroeg. had de radiator eraf gehaald om dat de wand gestuct kon worden en voor de wand gezet waar hij vandaan kwam het is geen nieuw huisDat is niet erg slim dat ze hem daar geplaatst hebben, als de verwarming aan zou zijn dan kan die niet eens z'n warmte kwijt.
Reputatie 7
Badge +18
Oef. Dat lijkt mij geen werkbare plek, idd.
Hoe is dat verder gegaan? Want die monteur heeft toch laten zien wat hij uiteindelijk gedaan heeft? Heb je daarna nog met hem gepraat?
Ik neem aan dat je deze op een andere plek wilt hebben, toch?
Hoe is dat verder gegaan? Want die monteur heeft toch laten zien wat hij uiteindelijk gedaan heeft? Heb je daarna nog met hem gepraat?
ja zeker maar kreeg als eerste te horen op de plek waar ik hem wilde dat get niet kon want moest bij de coax moest komen maar die zat aan het hele andere kan dus zei is ook goed. Als het niet anders kan maar zit hij en nog steeds 1.5 meter er naast
Reputatie 7
Badge +18
ja zeker maar kreeg als eerste te horen op de plek waar ik hem wilde dat get niet kon want moest bij de coax moest komen maar die zat aan het hele andere kan dus zei is ook goed. Als het niet anders kan maar zit hij en nog steeds 1.5 meter er naast
@Erwin_ kan dit denk ik wel voor je oplossen door eventueel nog een monteur te sturen, en hem een berichtje te sturen dat jij verteld waar je dat kastje wilt hebben. 😉
Reputatie 7
Badge +18
Dat ligt helaas nog een tikkeltje ingewikkelder, Dennis.
Zo te zien is er (nog ) geen actieve order op dat adres. En dan kan ik niet veel betekenen. Ik wil niet flauw doen maar heb je ook iets moeten tekenen, Arnaldo?
Dat is dan vaak de bezegeling dat jij en reggefibre het eens zijn over het aansluitpunt.
Ik wil je sowieso adviseren om contact met hun te zoeken en de situatie voor te leggen zoals je ook bij ons hebt gedaan. Ik kan niet voor hun spreken maar spreek de hoop uit dat er dan toch iemand kan komen die dit kosteloos gaat verhelpen.
Reputatie 7
Badge +18
Kun je iets met deze info, Arnaldo? Stel dat je tegen muren aanloopt wil ik altijd met je meedenken maar als er geen vaste aansluiting bij ons is wordt het voor mij heel lastig om practische zaken voor je te regelen.
Kun je iets met deze info, Arnaldo? Stel dat je tegen muren aanloopt wil ik altijd met je meedenken maar als er geen vaste aansluiting bij ons is wordt het voor mij heel lastig om practische zaken voor je te regelen. heb contact gehad met kpn ze sturen dinsdag een monteur op de situatie op te nemen en zo door te spelen naar reggefiber
Reputatie 7
Badge +18
Top! Ik wil graag weten hoe het afloopt!

Reageer