Vraag

Eco modus ontbreekt op KPN Box 12

  • 15 June 2021
  • 2 reacties
  • 657 keer bekeken

  

Hallo @ CABrouwer 

De nieuwe KPN Box 12 en de SuperWiFi's kennen geen ECO mode. Geprogrammeerd uitschakelen van de WiFi is niet mogelijk.

Parental Control blokkeert alleen de toegang voor één of meer apparaten tot het netwerk (WiFi én bekabeld). De WiFi blijft aan.

Alleen door zelf de SuperWiFi's uit te schakelen (evt. met een schakelklok) kan je dit bereiken.

Tot slot het volgende. Door het aansluiten van de SuperWIFi's wordt op de KPN Box 12 de WiFi niet automatisch uitgeschakeld. Dat gebeurt alleen bij de v10 en ouder (v9 en v8).

 

Waarom is de ECO mogelijkheid uitgeschakeld? Ik moest upgraden van V9 naar V12 en nu is ECO mode niet mogelijk voor wifi… Heel erg jammer

 

*admin: afgesplitst en voor de context quote en link toegevoegd.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Beste @JDEJONG, welkom! Aan de linkerkant staat een knopje ‘wifi’. Die kan je wel indrukken om de wifi uit te zetten!

Bedankt voor de tip. Maar ik wil de wifi elke nacht uitgeschakeld hebben. Ik ben nu aan het zoeken naar een losse Access point met tijdschakelaar. Dan zet ik WIFI uit in de V12 en neemt de AP de Wifi over. Zonde van het geld en de moeite.