Beantwoord

Eigen Router Einstellung

• 8 juni 2017
  • 6 reacties
  • 195 keer bekeken

Hallo !
Ik heb een eigen Router (Asus RT-AC87U) en will de Expieria Box V10 vervangen, nu heb ik informatie nodig. De PPP Username heb ik well (xx-xx-xx-xx-xx-xx@internet) maar het wachtwoord heb ik niet, well nodig. Misschien kunt mij iemand helpen.
Sorry mijn nederlands is matig

Admin: topic naar juiste categorie verplaatst
icon

Beste antwoord door Koen_1 10 juni 2017, 17:23

Hoi @sinterclaas, welkom op het forum! Goed om te zien dat Peter en Robin je al zo goed aan het helpen zijn 🙂 Het wachtwoord zou niks uit moeten maken zoals Robin ook aangaf: kun je verbinden als je bijvoorbeeld 'kpnkpn' of '123456' als wachtwoord gebruikt?
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Als je ook telefoon en televisie hebt zul je de v10 moeten gebruiken.
Het telefoon heb ik niet nodig
Reputatie 7
Blijft over televisie. Als je dat ook van KPN hebt gaat het met een andere modem/router niet werken.

Wenn Sie Fernsehen von KPN haben, können Sie nur den Router KPN (Experiabox v10) verwenden.
Reputatie 7
Badge +30
wachtwoord maakt niet uit. T meest gebruikelijke is "kpn" invullen. TV kan je wel werkend krijgen, maar dan moet je die VLANs (aan de WAN-zijde) routeren met een IGMP Proxy
Zover is het ok maar kpn is niet het correcte wachtwoord. Het moeten 6 caracter zijn
Reputatie 7
Badge +21
Hoi @sinterclaas, welkom op het forum! Goed om te zien dat Peter en Robin je al zo goed aan het helpen zijn 🙂 Het wachtwoord zou niks uit moeten maken zoals Robin ook aangaf: kun je verbinden als je bijvoorbeeld 'kpnkpn' of '123456' als wachtwoord gebruikt?

Reageer