Vraag

Eigen router instellen voor GTA5

  • 22 January 2020
  • 2 reacties
  • 89 keer bekeken

Hallo allemaal,

 

Ik heb een vraag over een 2e router die ik wil gebruiken voor het gamen (ik zal mijn verhaal even uitleggen).

Ik zit in bij GTA 5 in een crew die graag zonder lastig gevallen te worden hun ding willen doen. Nu hebben wij iemand die in zijn router dingen (commands) veranderd waardoor mensen buiten onze crew niet kunnen joinen. En dit wil ik ook graag kunnen doen.  Ik heb een (nieuwe) router gekocht en daar OpenWrt opgezet.  En we hebben geprobeerd poorten te blocken en weer anderen te openen. Maar helaas lukt dat niet! Degene die mij helpt denkt dat het komt door het IP adres wat ik heb maar weet het ook niet zeker. Nu is eigenlijk mijn vraag of ik dit als kpn klant voor elkaar kan krijgen en zo ja hoe zou ik dat dan moeten doen? Of moet ik opzoek gaan naar een andere provider die dit soort dingen wel ondersteund?

 

Ik hoop dat er iemand is die mij verder kan helpen!

Alvast bedankt

 

Admin: titel van je bericht aangepast ter verduidelijking


2 reacties

Even als toevoeging. Ik denk dat het de bedoeling is dat we de poorten van Rockstar blokkeren maar playstation open zetten. Mensen kunnen namelijk wel via playstation binnen komen!

 

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @RoDeThKo Goeie vraag en al valt dit niet echt binnen de door KPN ondersteunde materie, wellicht is er wel iemand van de community die je kan helpen. Ik kijk (gokje) @Nick83  bijvoorbeeld even aan. :) 

Reageer