Beantwoord

Eigen website niet bereikbaar via wifi thuisnetwerk

  • 11 September 2019
  • 3 reacties
  • 174 keer bekeken

Hallo,

Er zijn vergelijkbare topics met dit onderwerp, helaas kom ik er niet uit en op advies van webcare maak ik nu een nieuw topic aan.
Ik kan een website niet bekijken via ons thuisnetwerk, wel via ander wifi op andere locaties en ook via 4G op mijn smartphone (ook kpn). De website is van mijn partner en is in een nieuwe opbouwfase, kortom, er komt een nieuwe website. Daarom is het ook belangrijk dat we er überhaupt zelf bij kunnen. De site is verder online en is gewoon zichtbaar.
De website is door kpn al bekeken en er zijn geen problemen gevonden.
Ik heb ingelogd in de modem (v8) en kan daar geen gekke dingen zien, maar ik ben dan ook geen expert.
De oplossingen die ik heb gezien bij andere topics gaan mij boven de pet.
Wie kan mij helpen?

Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door snvg 12 September 2019, 08:47

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Hallo,

Ik heb exact hetzelfde probleem als de topic starter, echter van de oplossingen die genoemd worden begrijp ik niet veel. Kan iemand mij op weg helpen? Bedankt!

Admin: Bericht afgesplitst van Website niet bereikbaar via vaste aansluiting, maar wel via 4G
Update: na contact met de website host bleek dat mijn IP adres geblokkeerd was. Wel jammer dat ze me dit pas na 3x eerder contact konden vertellen. De blokkade is verwijderd, ales werkt weer. Ik hoop nog te horen wat de reden van blokkade was, zodat ik dit in de toekomst kan voorkomen. Wel alle lof naar KPN webcare op Twitter, snelle service, vriendelijk geholpen!
Reputatie 7
Badge +30
Hallo @snvg, welkom! Wat fijn dat je er inmiddels uit bent! Het is, zoals je gemerkt hebt, wat drukker dan normaal op het forum. Vandaar nu pas een reactie van mijn kant. Mochten we in de toekomst nog eens iets voor je kunnen doen, laat het gerust weten! Ik zal de complimenten aan de collega's van webcare doorgeven 🙂.