Vraag

Email: uw korting loopt af ???

  • 7 June 2021
  • 12 reacties
  • 225 keer bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Best moderatie-team.

Op 16 maart 2021 kreeg ik een email dat korting op mijn Hussel thuisabo af gaat lopen.

Er staat o.a., ik citeer:

U behoudt wèl de volgende korting(en) op uw pakket:

Eerste 6 maanden korting op Internet en Interactieve TV van €-16,13 per maand

Combivoordeel 5 euro van €-5 per maand

Van die aflopende korting van €-16,13 per maand klopt die is ook gestopt

Wat echter óók gestopt is medio april 2021 is het Combivoordeel van €-5 per maand en dat klopt dus niet volgens eerder genoemde email en het citaat daar uit zoals boven vermeld.

Toen ik de mei-factuur kreeg, meteen daarover gebeld en de klantenservice vertelde dat die combikorting tijdelijk gestopt was i.v.m. een a.s. wijziging van het mobiele abo per 20 juni a.s. met nummer …….800 en dat het met een volgende factuur weer verrekend zou worden.

Toen ik de juni-factuur kreeg, geen verrekening van de combikorting en überhaupt geen combikorting meer. Hierover gebeld en de klantenservice vertelde dat ik bij mijn huidige pakket geen recht (meer) had op combikorting, maar alleen nog op ‘entertainmentkorting’ van €5 op bepaalde tv-pakketten en dat de eerdere reactie van de klantenservice een foutieve reactie is.

Toen ben ik dus even in de papieren gedoken en kwam eerder genoemde mail tegen waarin dus zwart-op-wit staat dat ik combivoordeel van €-5 per maand op mijn pakket blijf behouden. Toen weer gebeld en de man van de klantenservice zag ook dat dat zwart-op-wit staat en zou dat aan de facturatie-afdeling doorgeven en zou binnen 5 werkdagen gebeld worden door de facturatie-afdeling, dus uiterlijk op 9 juni a.s. en dat hun beslissing doorslaggevend is.

Daar het meestal een paar dagen duurt voordat er op het forum gereageerd wordt door het moderatieteam, meld ik het nu vast even zodat er onderzoek gedaan kan worden of de intrekking van de combikorting wel terecht is ondanks de zwart-op-wit zijnde verklaring dat ik de korting gewoon blijf behouden.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Geacht moderatieteam, s.v.p. fout in aanhef aanpassen:

koopt af moet loopt af zijn.

 

Reputatie 7
Badge +15

@JanD Ik heb je gegevens er even bij gepakt en ik zie inderdaad dat je nog langere tijd Combivoordeel hebt ontvangen. Terwijl je al Hussel abonnementen had. 

Omdat beide abonnementen nu onder Hussel vallen ontvang je ook de Hussel voordelen. Het combivoordeel was een korting die bij de oude abonnementsvormen hoorde. 

Het vervallen van het Combivoordeel is ook bevestigt in de orderbevestiging van 08-04. 

Hallo @Rutger_ , ik ken de Husselvoorwaarden, maar in eerder genoemde email van 16 maart 2021 staat uitdrukkelijk dat ik combivoordeel van €-5 behoud op mijn pakket en daar houd ik KPN aan.

Hallo @Rutger_ , ik ken de Husselvoorwaarden, maar in eerder genoemde email van 16 maart 2021 staat uitdrukkelijk dat ik combivoordeel van €-5 behoud op mijn pakket en daar houd ik KPN aan.

Ik wil dus dat KPN met terugwerkende kracht  het combivoordeel weer  activeert overeenkomstig hun email van 16 maart 2021.

Reputatie 7
Badge +24

Een voordeel van -5 euro ... dat betekent eigenlijk dat je 5 euro moet betalen 😜

Een voordeel van -5 euro ... dat betekent eigenlijk dat je 5 euro moet betalen 😜

Hallo @Nick83 , zo staat het letterlijk in de email van KPN, je interpreteert het verkeert.:persevere:

Hallo @Rutger_ 

Het vervallen van het Combivoordeel is ook bevestigt in de orderbevestiging van 08-04. 

Ik heb de orderbevestiging van 8 april 2021er bij gepakt en kan hier niets over terug vinden, ook geen verwijzing er naar toe. Maakt verder ook niet uit.

In de mail van 16 maart staat duidelijk vermeld dat ik de combikorting behoud bij mijn huidige pakket en daar heeft KPN zich aan te houden.

 

Reputatie 7
Badge +15

@JanD Ik heb de orderbevestiging ook voor mij, en in de brief van 08-04 staat onder de samenvatting van de prijs* van je abonnement eerst een kopje "Facturering en betaling" 

Daaronder staat een kopje "vervallen kortingen" En daaronder staat weer "Combivoordeel 5 euro". Ik moet je dan ook teleurstellen in dit geval. 

*Edit: Deze vind je op pagina 2. 

Hallo @Rutger_ , bedankt voor je reactie, ik ga het bestuderen en kom er op terug.

 

@JanD Ik heb de orderbevestiging ook voor mij, en in de brief van 08-04 staat onder de samenvatting van de prijs* van je abonnement eerst een kopje "Facturering en betaling" 

Daaronder staat een kopje "vervallen kortingen" En daaronder staat weer "Combivoordeel 5 euro". Ik moet je dan ook teleurstellen in dit geval. 

*Edit: Deze vind je op pagina 2. 

Hallo @Rutger_ , de mail van 8 april 2021 die jij aanhaalt blijk ik dus gemist te hebben en vond ik online terug in MijnKPN rubriek correspondentie.

Ik heb op 8 april een vergelijkbare mail ontvangen, zonder de vermelding dat de combikorting zou vervallen maar mèt de vermelding 2 licenties KPN veilig. Op de door jou aangehaalde mail van 8 april staat alléén de vervallen combikorting en niet de gratis  KPN-veilig-licenties.

De mail die ik ontving is gedateerd 8-4-2021 10:10.

De mail die jj aanhaalt is blijkbaar (iets) later verstuurd als correctie, die ik dus helaas gemist hebt toentertijd, anders had ik de wijziging direct geannuleerd.

Kortom, het is zoals het is. Als ik alles van te voren geweten had, had ik nooit de overstap van TFT naar KPN gemaakt, het is alleen maar duurder geworden zonder duidelijke meerwaarde.

Een leermoment voor mij.

Ik hoop dat de omschakeling naar glasvezel binnenkort wel soepel verloopt.

Groeten,

JanD

 

 

…..

Kortom, het is zoals het is. Als ik alles van te voren geweten had, had ik nooit de overstap van TFT naar KPN gemaakt, het is alleen maar duurder geworden zonder duidelijke meerwaarde.

Een leermoment voor mij.

……..

Groeten,

JanD

 

 

Ze hebben echt geprobeerd je te waarschuwen…

 

Hallo @Vlijm , inderdaad, berouw komt na de zonde.:disappointed_relieved: