Vraag

ERR_EMPTY_RESPONSE wanneer ik probeer in te loggen op mijn modem

  • 28 June 2021
  • 3 reacties
  • 54 keer bekeken

ik krijg een ERR_EMPTY_RESPONSE wanneer ik probeer in te loggen op mijn modem (experia box v10a) ik heb al een paar threads gelezen erover en het blijkt een probleem te zijn met de modem zelf. ik heb de modem gereset en kan nog steeds niet inloggen.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +17

@flxc123 Heb je eerder wel kunnen inloggen op de V10a, of is dit de eerste keer en krijg je meteen die melding? Hoe is het apparaat, waarmee je probeert in te loggen, verbonden met de v10a? 

Heb je trouwens het modem gereset aan de hand van het reset gaatje? 

Handmatig je modem resetten

  1. Druk voorzichtig een paperclip of ander puntig voorwerp in het gaatje ‘reset’. Je vindt het reset gaatje naast de stroomkabel, aan de zij- of achterkant van het modem.
  2. Druk deze in tot het 'Power' lampje rood gaat branden.

Ik kon er vroeger in maar dat was al 2 jaar geleden. Ik probeerde in te loggen met mijn computer die verbonden is met een etherbet kabel en mijn telefoon over wifi maar beide werken niet. Ik heb de modem meerdere keren gereset maar ik kan nog steeds niet inloggen. 

Reputatie 7
Badge +17

Welke randapparatuur is aangesloten op het modem? Kun je de overige apparaten een loskoppelen van het modem en daarna proberen in te loggen? Wat wil je aanpassen in het modem? Voor bijvoorbeeld netwerknaam en wachtwoord kun je ook de servicetool gebruiken.