Beantwoord

Error bij streamen Bluesound Pulse 2i

  • 6 February 2020
  • 3 reacties
  • 105 keer bekeken

Sinds kort in bezit van de Bluesound Pulse 2i. Via ethernet alles prima, maar streamen via wifi met regelmaat deze error. Wat gaat hier mis?.Wifi signaal en snelheid is volgens de test goed.

 

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 9 February 2020, 19:45

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Puntjes, welkom! Ik kijk graag met je mee. Daarvoor moeten we eerst de situatie nog even wat verduidelijken. Heb je meer apparatuur verbonden aan de wifi? Werken deze wel naar behoren? Maak je ook gebruik van de Experia Wifi, Super Wifipunt of andere versterkers o.i.d.? Daarnaast ben ik benieuwd welke snelheid je kunt halen. Wil je hiervoor je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? 

Alle apparaten geen probleem met de WiFi. Ik gebruik de WiFi van de experiabox 10V.

De snelheid ligt boven de 90 en het signaal is goed.

Reputatie 7
Badge +30

Kan je eens proberen om de Bluesound een vast IP-adres te geven in de V10? Je kunt dit doen door in de webinterface in te loggen en dan onder instellingen, DHCP binding dit in te vullen. Het is niet gegarandeerd dat het de oplossing is, maar je kunt het in ieder geval proberen!