Beantwoord

Eurosport Player installeren

  • 24 March 2019
  • 6 reacties
  • 2328 keer bekeken

Hoe kan ik de eurosport player op mijn tv instelleren? Ik heb interactieve tv. Op de ontvanger zit internet maar niet op de tv. Op de interactieve tv ontvanger (Arris) is internet aangesloten via een kabel. Hierop kun je via het menu naar apps maar daar staat de eurosport player niet tussen. Ik zie ook geen mogelijkheid om het toe te voegen. Aangezien er vanuit het stopcontact maar 1 kabeluitgang is voor internet kan ik niet nog een internetverbinding naar mijn tv (samsung smart) aanleggen zodat het via het tv menu kan. Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen? Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door wjb 24 March 2019, 13:33

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Wat is het type van die Samsung televisie?
Heeft die Samsung televisie ook de mogelijkheid om via wifi te verbinden?
Je kunt natuurlijk ook een switch plaatsen, zoals de Netgear GS105Ev2, zodat je de TV ontvanger en de televisie bekabeld kunt aansluiten.
Bestaat er wel een Eurosport player app voor de Samsung?
Reputatie 7
Badge +22
Bestaat er wel een Eurosport player app voor de Samsung?
Samsung Smart TV:
Op alle smart-tv's van Samsung sinds 2015 is de applicatie van de Eurosport Player te downloaden. Na registratie op de website, kun je via de app op je Samsung Smart TV kijken naar de livestreams van Eurosport.

Prijs Eurosport Player:
Voor een vast bedrag per maand (4,99 of 6,99 euro) of per jaar (29,99 euro) kun je via Eurosport Player naar vele livestreams van sportevenementen kijken. Lees hier meer over wat Eurosport Player precies is.
De tv-zenders van Eurosport zijn Eurosport 1 en Eurosport 2. Deze zijn ook te zien met een abonnement op de Eurosport Player.
Het lijkt gelukt met wifi! Thanks!
Reputatie 7
Badge +22
Het lijkt gelukt met wifi! Thanks!
Fijn dat het werkt, veel kijkplezier! 😉

Hoe vind ik de appstore of eurosport app op mijn kpn tv

Reputatie 7

Er is geen appstore voor de TV ontvangers van KPN.

Er zijn een aantal apps geïnstalleerd en that's it.

Reageer