Beantwoord

Evoke pure internet radio verbinden met mijn KPN WiFi

  • 22 October 2019
  • 4 reacties
  • 183 keer bekeken

Ik heb een Evoke Pure draagbare internetradio die ik probeer aan te sluiten op mijn kpn wifi. De radio herkent het wifi netwerk en wachtwoord maar het lukt niet om de connectie tot stand te brengen. De poging eindigt telkens met “Unable to connect".

Is er iemand die ook een Evoke Pure radion heeft waarbij de connectie wel werkt ?

Heeft iemand een idee wat er aan de hand kan zijn ?

 

icon

Beste antwoord door Bert Speckmann 22 October 2019, 14:25

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Sorry voor de vraag in dit forum want ik heb de radio toch zelf weer kunnen connecten. Ik heb een upgrade van de radio software vanaf het internet kunnen uitvoeren dmv een usb kabel tussen de radio en de pc die wel geconnect is met kpn internet.

Tot mijn grote vreugde werkt alles na de upgrade weer !

Misschien heeft iemand met een evoke radion hier ook nog wat aan.

Dank.

Nu heb ik een probleem met een Evok internetradio. Alles werkt behalve internetradio. speel nu via de Ipad (bluetooth van de Evok) internetradio af. Wordt internetradio geblokkeerd?

 

Admin: bericht verplaatst naar een beter passend topic

Reputatie 7
Badge +9

@Brummiegoal heb je al op deze vraag gekeken  op het KPN forum. Het was toen een kwestie van updaten van de software. 

 

Admin: reactie meeverplaatst

Reputatie 7

Hoi @Brummiegoal, zoals je ziet hebben we jouw bericht verplaatst naar het topic waar Hans naar verwijst. Heb je de oplossing van Bert al kunnen probere?