Beantwoord

Experia Box en Chromecast

• 14 maart 2018
  • 4 reacties
  • 822 keer bekeken

Ik heb een Experia box type ZXV10 H220N en een Chromecast. Sinds kort lukt het me niet meer om te casten naar de televisie. Ik krijg een melding dat ik niet kan casten terwijl dat enige weken nog wel lukte. Heeft dat te maken met de Experiabox?
icon

Beste antwoord door Joran 17 maart 2018, 11:29

Welkom op het forum Roelfs! De H220N (de V7) heeft al enige tijd geen update meer gehad, ik denk niet dat het aan de Experiabox ligt. Heb je de Experiabox en de Chromecast beide al eens opnieuw opgestart? Probeer eventueel de installatie van de Chromecast opnieuw uit te voeren.

Wordt de Experiabox al omgewisseld? Als ik je daarmee kan helpen ontvang ik graag je gegevens in reactie op mijn privébericht.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Sowieso kan je de Experiabox beter omwisselen via 0800-0402. Dan kijken we daarna verder of het Chromecast probleem is opgelost!
Reputatie 7
Badge +28
Welkom op het forum Roelfs! De H220N (de V7) heeft al enige tijd geen update meer gehad, ik denk niet dat het aan de Experiabox ligt. Heb je de Experiabox en de Chromecast beide al eens opnieuw opgestart? Probeer eventueel de installatie van de Chromecast opnieuw uit te voeren.

Wordt de Experiabox al omgewisseld? Als ik je daarmee kan helpen ontvang ik graag je gegevens in reactie op mijn privébericht.
@Joran
Ik had de Chromecast al wel opnieuw opgestart maar de experiabox niet. Nu ik dat wel heb gedaan doet het Chromecasten het weer. Dank voor de tip. (had ik ook zelf kunnen bedenken. 😉
Reputatie 7
Maar heb je jouw stokoude ZTE H220N al omgeruild voor een moderne Experia Box. Zo nee, reageer dan op dat privébericht van Joran.

Reageer