Beantwoord

experia box v10

• 7 januari 2018
  • 7 reacties
  • 649 keer bekeken

Hoe kan ik in het bezit komen van een experia box v10 zodat ik ook gebruik kan maken van wifi ac snelheden?

Groet,
Paul
icon

Beste antwoord door Justin_ 9 januari 2018, 20:31

Hoi Paul, welkom op het forum! Ik lees al veel goede antwoorden van de andere users. :)

Heb je het advies opgevolgd en telefonisch contact opgenomen met onze klantenservice? De Experia Box die jij nu hebt (de V7), kan inderdaad omgeruild worden. Het systeem bepaald vervolgens echter welke Experia Box je hiervoor terugkrijgt: een V9 of V10. Daar heeft de medewerker helaas geen invloed op.

Als je nog geen contact hebt opgenomen, reageer dan op mijn privébericht. Dan kan ik ook de Experia Box voor je omruilen.
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Welk type Experia Box heb je nu?
Heb je overigens de KPN WiFi "versterker" wel eens bekeken?
Een fantastisch apparaat voor weinig geld.
Je plaatst hem bijvoorbeeld in jouw huiskamer op de netwerkkabel waar nu de TV ontvanger op aangesloten is. De TV ontvanger sluit je vervolgens weer aan op de KPN WiFi "versterker".
Succes verzekerd.
Ik heb geen idee. De experia box die bij de installatie in 2013 of 2014 kwam met bijgevoegde specificatie.

Ik heb geen behoefte aan nog weer extra versterkers en dergelijke.

Groet,
Paul

Reputatie 7
Wat is nu je snelheid?
http://speedtest.operator.nl/ meten zonder ingeschakelde extra apparaten op de wifi / bedraad.

Wat is de snelheid die max. geleverd kan worden via je aansluiting?
https://thd-fpi-info.fourstack.nl/

De vraag is of het écht sneller wordt.
Reputatie 7
De vraag is of het écht sneller wordt.Natuurlijk is niet alleen de snelheid richting Internet bepalend of 802.11ac wifi interessant is.
Van al onze laptops worden automatisch backups op onze Synology NAS bijgehouden. Uiteraard wil je ook hiervoor een snelle wifi verbinding.
Ook voor het bekijken van foto's en het streamen van films vanaf de NAS wil je uiteraard een zo snel mogelijke vetbinding.
Reputatie 7
Badge +12
Ik zou gewoon de klantenservice even bellen met de vraag of je een nieuwe Experiabox kunt aanvragen aangezien je huidige H220N niet meer goed werkt. De H220N willen ze over het algemeen wel vervangen. Goede kans dat ze je dan een V10 opsturen.
Badge
wat @hrh ook al aangeeft. Gisteren ook gedaan en de zelfde dag nog een V10 in huis!

Bel klantenservice (0800-0402) en vraag hen die ZTE H220N om te ruilen i.v.m. problemen met de wifi.
Misschien zie je ook een verkleuring aan de voorzijde van de Experia Box en deze zou zelfs ook al een vervelend piepgeluid kunnen produceren. 😉
Reputatie 7
Badge +22
Hoi Paul, welkom op het forum! Ik lees al veel goede antwoorden van de andere users. :)

Heb je het advies opgevolgd en telefonisch contact opgenomen met onze klantenservice? De Experia Box die jij nu hebt (de V7), kan inderdaad omgeruild worden. Het systeem bepaald vervolgens echter welke Experia Box je hiervoor terugkrijgt: een V9 of V10. Daar heeft de medewerker helaas geen invloed op.

Als je nog geen contact hebt opgenomen, reageer dan op mijn privébericht. Dan kan ik ook de Experia Box voor je omruilen.

Reageer