Beantwoord

Experia Box v10 & Media Streaming

  • 5 januari 2018
  • 2 reacties
  • 686 keer bekeken

Hallo,

ik heb vandaag mijn router vervangen door de Experia Box v10 (wegens overstap naar kpn).
Sindsdien kan ik vanuit mijn media streamer (T95Z plus) mijn windows shares niet meer zien.
"Connection timed out"

Vanaf andere windows PCs werkt het wel, dus het probleem lijkt in de communicatie van android naar windows via die router te zitten.

Is er een instelling die ik hiervoor moet wijzigen, of hoe kan ik dit troubleshooten?

Bvd,

Ruud
icon

Beste antwoord door ruudje86 5 januari 2018, 23:45

Het is opgelost, blijkbaar moest mijn server even wennen aan de nieuwe router setup. Windows netwerk troubleshooting heeft het voor me opgelost.
Bekijk origineel

2 reacties

Het is opgelost, blijkbaar moest mijn server even wennen aan de nieuwe router setup. Windows netwerk troubleshooting heeft het voor me opgelost.
Reputatie 7
Badge +20
Goed om te lezen dat het is opgelost. Mocht ik ies anders voor je kunnen betekenen. Laat het me weten!

Reageer