Beantwoord

Experia box v10 Nat open

Hoi,

Ik zou graag willen weten hoe ik mijn NAT open krijg op mijn experia box v10.
Dit is nodig omdat ik graag met vrienden een spelletje wil spelen ( call of duty modern warfare 2 )
Echter blijft mijn NAT op strict staan zodat ik geen enkele server/kanaal binnen kan komen.
icon

Beste antwoord door hrh 12 januari 2017, 21:39

Alle portforwardings die je hebt ingesteld weer verwijderen (als je dit gedaan had) en alleen UPnP inschakelen. Dat zou voldoende zijn om jouw NAT op Moderate te krijgen, waardoor jij probleemloos met vrienden kunt spelen.

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +12
Alle portforwardings die je hebt ingesteld weer verwijderen (als je dit gedaan had) en alleen UPnP inschakelen. Dat zou voldoende zijn om jouw NAT op Moderate te krijgen, waardoor jij probleemloos met vrienden kunt spelen.
Reputatie 7
Badge +30
hrh schreef:

Dit is helemaal correct.

Om wat voor apparaat gaat dit? Een gameconsole? Computer?
Reputatie 7
Badge +23
Hoi Berry, welkom op het forum. Het is precies zoals hrh en Robin al aangeven. Om online te gamen alleen UPnP aanzetten, meer niet. Persoonlijk heb ik een Xbox One en een V10. Werkt als een trein..
Reputatie 7
Badge +23
We hebben niets meer van je gehoord Berry. Laat je weten of het is gelukt? Als je nog vragen hebt stel ze gerust.

Reageer