Beantwoord

Experia Box v10 port 443 port-forwarden werkt niet

  • 5 september 2019
  • 1 reactie
  • 37 keer bekeken

ik wil je port 443 forwarden alleen als ik hem toe wil voegen gaat de hele regel weg!
Weet iemand hoe ik dit moet oplossen?
icon

Beste antwoord door Joran 6 september 2019, 17:27

Welkom @pluisenbol! Maak je gebruik van de V10A? Dit klinkt als een storing die opgelost zou moeten zijn, maar waar we nog af en toe wat meldingen van krijgen. Dat de hele regel verdwijnt is volgens mij wel nieuw. Kun je de Experia Box een fabrieksreset geven (met de verzonken resetknop, of via de modempagina) en het daarna nog eens instellen? Verdwijnt de regel dan nog steeds? Hou er rekening mee dat alle wijzigingen in de Experia Box hiermee ongedaan worden gemaakt.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +28
Welkom @pluisenbol! Maak je gebruik van de V10A? Dit klinkt als een storing die opgelost zou moeten zijn, maar waar we nog af en toe wat meldingen van krijgen. Dat de hele regel verdwijnt is volgens mij wel nieuw. Kun je de Experia Box een fabrieksreset geven (met de verzonken resetknop, of via de modempagina) en het daarna nog eens instellen? Verdwijnt de regel dan nog steeds? Hou er rekening mee dat alle wijzigingen in de Experia Box hiermee ongedaan worden gemaakt.

Reageer