Beantwoord

Inloggen op Experia Box V10a lukt niet

  • 27 January 2021
  • 2 reacties
  • 144 keer bekeken

Het lukt mij niet meer om in te loggen in de V10a, tijdens het aanpassen van de naam en het wachtwoord ging het mis en viel de verbinding even weg.

Nu kom ik er niet meer in met het oude wachtwoord wat achterop de V10a staat maar ook niet met nieuwe.

Wat moet/kan ik nu doen

mvg Ed


Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Jose_ 3 February 2021, 09:54

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 6
Badge +9

@Gewoon Ed

Geef hem maar een fabrieks reset !!!

bij een volledige reset wordt alles teruggezet naar de fabrieksinstellingen. Dus indien je de netwerknaam en het wachtwoord hebt aangepast, zal dit worden teruggezet naar waar je in het begin mee begon met die Experia Box. Dit kan je later natuurlijk weer aanpassen naar wat je gewend was en ingesteld had! 

https://www.kpn.com/service/internet/wifi-en-modems/servicetool-reset-fabrieksinstellingen-experiabox-modem.htm

 

Reputatie 7
Badge +10

Goedemorgen @Gewoon Ed, welkom hier op het forum!

Er zijn problemen bekend met het inloggen op de Experia Box V10A en Box 12. Het zou goed kunnen dat dit ook de oorzaak is van het feit dat jij niet kunt inloggen. Meer informatie hierover lees je in het topic: 

Â