Beantwoord

Experia Box V10A aansluiten oude ISDN klant

  • 21 November 2019
  • 2 reacties
  • 316 keer bekeken

Als oud ISDN klant met KPN internet-tv-bellen heb ik momenteel nog een oud modem in gebruik: 

Arcadyan Experia Box V8  VGV 7519  ISDN

 

Voorjaar 2019 kreeg ik spontaan een nieuw modem opgestuurd:

 

Experia Box V10A

 

Door ervaring van jaren geleden met destijds problemen met een andere Experia Box V8 die niet werkte op mijn aansluiting, heb ik voor de zekerheid eerst met de klantenservice gebeld.

 

Daar kreeg ik voorjaar 2019 te horen dat het geen zin had om de Experia Box V10A aan te sluiten, omdat mijn aansluiting eerst omgezet moest worden naar een PSTN aansluiting.

Dit kon helaas niet telefonisch. 

Door ziekte en het daarbij behorende behandeltraject  heb ik het laten komen van een monteur, op de lange baan geschoven.

 

Mijn concrete vraag nu is:

Kan via deze weg en WEBcare ook mijn verbinding worden omgezet naar PSTN zodat ik vervolgens zelf de Experia Box V10A aan kan sluiten en een monteur laten komen dus niet nodig is ??

 

Alvast vriendelijk bedankt en hopelijk heeft iemand een duidelijk antwoord op mijn vraag.

 

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 26 November 2019, 12:05

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Hoi @Suus48 . Welkom op het forum.

We hebben wat achterstand vandaar dat mijn antwoord op zich heeft laten wachten. Excuus daarvoor. Ik wil graag met je meekijken zodat ik een passende oplossing kan bieden.

Kun jij je profiel aanvullen en mij een seintje geven?

Ik heb niks meer van je gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je nog andere vragen hebben, stel ze gerust!