Beantwoord

Experia Box V10A schakelt vanzelf wifi radiokanalen uit

  • 23 October 2019
  • 3 reacties
  • 137 keer bekeken

Toen wij vanochtend wakker werden en onze mobiele telefoons en Playstation 4 inschakelden, bleek dat er geen wifi beschikbaar was. Na bekabeld in het modem te hebben gelogd bleek dat de radiokanalen 2.4ghz en 5ghz waren uitgeschakeld. We gebruiken geen extenders of versterkers of andere randapparatuur.  Dit is de info van het modem:

Model Name: VRV9517
Firmware Version: v5.00.20 build190
Boot Code Version: 1.0.38-161.188
Hardware Version: R01

  
 


Heeft iemand enig idee waarom het modem (of KPN op afstand) de wifi radiokanalen uitschakelt? Alvast bedankt. 

icon

Beste antwoord door Nimrot 13 November 2019, 17:48

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24

HI Nimrot, welkom hier. 

Dit komt mij niet bekend voor, dit doen wij niet spontaan. Gebeurt dit vaker of was dit eenmalig? Per ongeluk kan ook haast niet, de knop aan de zijkant moet 10 seconden ingedrukt worden om het uit te schakelen. Heb je voor de zekerheid ook je wachtwoord aangepast? 

Hoi Alex_P,

Bedankt voor je reactie. De gebeurtenis was gelukkig eenmalig en ik heb het SSID en wachtwoord aangepast. Ingeval herhaling zal ik hier weer een reactie plaatsen.

Met vriendelijke groet.

Reputatie 7
Badge +24

Fijn om te lezen! Ik hoor graag van je mocht het nodig zijn. :)Â