Beantwoord

Experia box v10a werkt opeens niet meer

  • 27 March 2019
  • 2 reacties
  • 665 keer bekeken

Sinds gister avond heb ik geen tv en internet meer, zat gisteravond gewoon tv te kijken en opeens werd het beeld zwart en sinds dien geen tv en ook geen internet meer.

Ik heb de modem op alle mogelijk manieren geprobeerd om opnieuw op te starten (stekker uit stopcontact, reset knop enz) maar het lampje blijft rood.
Nu heb ik helaas dit probleem wel vaker gehad maar dan knipperde het lampje blauw en werd die af en toe rood, net zolang tot dat die weer verbinding had, maar nu gaat die gewoon gelijk op het rode lampje en doet die verder helemaal niks meer.

Mijn vraag is hoe dit nou kan en zo opeens, ben nog geen half jaar klant en dan al zulke problemen, neem aan dat de modems wel wat langer mee gaan, en wat ik of jullie nog meer kunnen doen.

Heb ook al contact gehad met Kpn maar die kunnen ook niet veel doen dan behalve een monteur sturen, maar tot die tijd heb ik dus geen tv en internet, voor de zoveelste keer in nog maar 6 maanden.

Graag zie ik een reactie/oplossing tegemoet

Mvg
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 28 March 2019, 16:19

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @MarvinDitewig. Welkom op het forum. Wat vervelend dat je gisteravond ineens geen gebruik kon maken van Internet en TV. Ik zie dat je je gegevens al hebt achtergelaten en heb het gelijk voor je nagekeken. Er is vanmorgen een KPN monteur bij jou thuis geweest. Ik zie dat de monteur heeft doorgegeven dat de kabel uit het aansluitpunt was geschoten. De monteur heeft een nieuw aansluitpunt geplaatst en daarmee zou het probleem nu verholpen moeten zijn. Klopt dat? Mocht je toch nog problemen ervaren met de verbinding, dan hoor ik dat graag van je!
Reputatie 7
Badge +21
Ik heb geen bericht van je ontvangen, dus ik ga er vanuit dat de monteur het probleem heeft verholpen. Mocht dit niet het geval zijn, dan weet je ons te vinden.

Reageer