Beantwoord

Experia Box v12 geen verbinding met Roomba i7

  • 4 July 2021
  • 3 reacties
  • 317 keer bekeken

Ik heb sinds kort een nieuw Experia Box v12 en ik kan geen verbinding maken met de iRobot Cloud via deze modem. De stofzuiger verbindt wel met wifi en ik kan hem ook in de modeminstellingen zien, alleen de cloud werkt niet. Met een oudere Experia Box v10 werkt het nog steeds prima, hetzelfde instellingen, enige wat verschilt is de modem. Heeft iemand enig idee wat hier mis gaat?

icon

Beste antwoord door Nick83 4 July 2021, 20:50

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Probeer bij de KPN Box 12 de 5 GHz eens uit te zetten. Zodat alleen 2,4 GHz het doet. Lukt het dan?

Reputatie 7
Badge +20

@marzab inhoudelijk kan ik je vanuit KPN hier niet zo goed mee helpen maar heb je zoals @Nick83 hierboven noemt al eens geprobeerd je 5Ghz uit te zetten op je Box12?
Misschien staat er in onderstaande topics (hoewel niet specifiek voor de Box12)nog iets van bruikbare informatie:

 

 

Reputatie 7
Badge +20

@marzab heb je het nog werkend kunnen krijgen?

 

Edit:

We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je een oplossing hebt gevonden.  Anders weet je ons te vinden!