Vraag

Experia Box V8 gooit apparaten uit netwerk

  • 18 February 2021
  • 5 reacties
  • 38 keer bekeken

Goedemiddag,
Bij mij is alles aansloten op een V8 modem. Meerdere malen per week wordt automatisch apparatuur uit het netwerk verwijderd en moet weer handmatig worden toegevoegd (Bijvoorbeeld Google Nest), 
Alle apparatuur inmiddels diverse malen gereset, modem geupdate enz.  Wat kan hiervan eventueel de oorzaak zijn, ?

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15

@Tom1520 Welkom op het forum. 

Wat irritant dat dit steeds gebeurt, ik durf niet direct te zeggen wat de reden is. Zijn het steeds dezelfde apparaten die uit het netwerk verdwijnen of verschilt dat per keer? 

En is dit al langere tijd aan de hand of is het iets van de laatste tijd? 

Het zijn altijd twee apparaten. Google nest en een Amazon Fire stick. Is al maanden aan de gang. 

Reputatie 7
Badge +15

@Tom1520 Duidelijk, en wat bedoel je precies met uit het netwerk gegooid worden? Zijn ze dan niet meer zichtbaar in de Experiabox of verliezen ze de internet verbinding? 

Ze worden uit de Experiabox verwijderd! Nu ook de chromecast ! Vandaag weer twee keer. 
 

Reputatie 7
Badge +15

@Tom1520 Bedankt voor je reactie. 

Het is natuurlijk bijzonder dat dit gebeurt, ik wil graag nog iets meer metingen uitvoeren om te kijken of ik ook vreemde dingen in het netwerk meet.

Zou je daarom voor mij je forumprofiel in willen vullen en een seintje kunnen geven als dit is gelukt? Dan kan ik je gegevens er bij pakken!