Beantwoord

Experia Box v8 vervangen voor een Box12 of niet?

  • 26 July 2021
  • 7 reacties
  • 338 keer bekeken

Badge

Zijn er goede redenen om de Experia Box v8 te vervangen afgezien van de verouderde WiFi mogelijkheden?

Ik kan een KPN Box 12 krijgen, maar gebruik een eigen router voor het WiFi-netwerk. 

icon

Beste antwoord door Joep1965 26 July 2021, 18:21

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Badge +19

Wat wil je bereiken? Je hebt een eigen Wi-Fi netwerk dus de Wi-Fi van het modem is dan uit.

Badge

Als de prestaties of de beveiliging van de KPN Box 12 als modem beter zijn, dan zou ik de Experia Box v8 wel vervangen, maar anders niet. 

Badge +19

Je kan er zeker van zijn dat de v8 nog aan alle veiligheidsnormen voldoet. De box 12 is nog niet helemaal vrij van kinderziektes.  Als de v8 verder goed werkt zou ik niks doen.

Zijn er goede redenen om de Experia Box v8 te vervangen afgezien van de verouderde WiFi mogelijkheden?

Ik kan een KPN Box 12 krijgen, maar gebruik een eigen router voor het WiFi-netwerk. 

Ik vind bij de Box 12 de lampjes perfect zitten. Hij past ook heel mooi in de kast de aansluitkabels zitten mooi net als het resetknopje. Voor mij de mooiste box tot nog toe. 

Op  grond van de tekst van Joep over kinderzierktes, Ik heb gezocht op “kinderziektes Box 12” maar dat geeft zowel met Google als met Bing alleen maar tekst in relatie met kinderziektes en de GGD. 

Ik zou dus graag van @Joep1965 een website zien waar we die kinderziektes in beeld zien gebracht. B.V.D. 

Badge +19

@NathanH als je graag naar eenmodem kijkt zoals @CorL dan heeft het zin maar hoe kom je er dan aan?? Kpn vervangt alleen als een modem defect is. 

Badge

Dit zegt KPN:

 

Badge +19

Dit zegt KPN:

 

O dan gaan ze de v8 nu toch vervangen.  In principe is dat dan ook online te regelen of je belt 0800-0402