Beantwoord

Experia Box v8 wel bekabeld internet geen WiFi

  • 17 November 2020
  • 8 reacties
  • 114 keer bekeken

Badge

Het Wireless-LEDje van mijn Experia Box v8 brandt niet, ik heb nu dus geen wifi verbinding op mijn thuisnetwerk meer.  Mijn pc maakt wel ( bekabeld) verbinding met internet . .. wat kan er aan de hand zijn?

Alle stappen bij problemen en storingen heb ik doorgelopen>» geen resultaat

icon

Beste antwoord door JanS53 23 November 2020, 11:03

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Badge +19

Heeft u Wi-Fi versterkers van kpn?

Badge

Ik heb geen wifi versterker, is ook niet nodig hier want ik zit op armlengte van de Experia

Reputatie 7
Badge +30

Hallo @JanS53, welkom! Jammer om te lezen dat de wifi het niet doet! Heb je de Experia Box al eens gereset? Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Dan kijk ik graag met je mee.

Badge

Hoi Maria,

Mijn forumprofiel heb ik aangepast.

Ondertussen wifiversterker ontvangen en bekabeld aangesloten. Deze schakelt WiFi op de modem automatisch uit. Dus probleem is er niet meer.

 

Badge

Hoi Maria,

Mijn forumprofiel heb ik aangepast.

Ondertussen wifiversterker ontvangen en bekabeld aangesloten. Deze schakelt WiFi op de modem automatisch uit. Dus probleem is er niet meer.

 

Maria=Marcia  

Reputatie 7
Badge +30

Ah, dat is goed om te lezen! Dan zou ik het voor nu zo willen laten. Mocht je later toch nog onverhoopt ergens tegenaan lopen, dan weet je ons te vinden!

Badge

Dit probleem is opgelost.

Helaas is de toegezegde nieuwe experia hier nog niet ontvangen 

Reputatie 7
Badge +30

Yes, dat heb ik bij dezen ook voor je aangevraagd. Je ontvangt een privébericht van me met informatie over het omruilen!