Beantwoord

Experia Box V9 - volgens Avast is update van firmware nodig - moet ik dit zelf doen?

  • 13 januari 2018
  • 3 reacties
  • 1302 keer bekeken

Avast geeft aan dat mijn router niet beveiligd is. Nazoeken levert op dat een firmware update uitgevoerd moet worden en dat ik veilig ben met een libupnp hoger dan 1.6.18.
Vraag: hoe kan ik inloggen? Ik blijf ' hangen' op 192.168.2.254, het inlogveld waar 'admin' al is ingevuld en waar ik volgens instructie KPN geen wachtwoord hoef in te vullen.

Admin: verschillende topics over hetzelfde onderwerp samengevoegd
icon

Beste antwoord door RobinFlikkema 14 januari 2018, 17:30

Zie: https://forum.kpn.com/kpn-voel-je-veilig-93/issue-avast-antivirus-netwerk-issue-service-vuln-inner-title-firmwarm-update-experisabox-v9-nodig-438981/index1.html#post537316
Bekijk origineel

3 reacties

Als inderdaad de firmware van mijn nodige geupdated moet worden, vraag ik me af: hoe kan het dat ik al meer dan een jaar een onveilig modem heb? Is hierover bericht geweest van KPN?
Elders op het forum lees ik dat KPN automatisch de updates uitvoert. Hoe kan ik controleren of dit gebeurd is? Bij voorbaat dank voor ervaringsdeskundige raad.
Reputatie 7
Badge +30
Zie: https://forum.kpn.com/kpn-voel-je-veilig-93/issue-avast-antivirus-netwerk-issue-service-vuln-inner-title-firmwarm-update-experisabox-v9-nodig-438981/index1.html#post537316
Dank Robin! Hele geruststelling 👍

Reageer