Beantwoord

experia en sagemcom

  • 28 May 2020
  • 5 reacties
  • 79 keer bekeken

Ik heb een expedia v10a en een sagemcom. Ze werken niet samen. Het internet ligt altijd plat. Ik heb ook top-link om internet te krijgen in alle kamers. Wat is er mis.

icon

Beste antwoord door BettinaB 8 June 2020, 09:52

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Sorry. - ik heb tp-link ...

Reputatie 7
Badge +20

Hi @BettinaB, als ik het goed begrijp heb je een Experia Box V10A en heb je daar 2 andere apparaten op aangesloten, maar dit zorgt er voor dat het internet helemaal niet werkt? Werkt de wifi niet als je de andere apparaten aan hebt gesloten? Of werkt dan ook het bekabelde internet niet meer?

Zou je me ook kunnen vertellen of het internet wél werkt als je alleen gebruik maakt van de V10A en de andere apparaten dus niet aan hebt gesloten? Wat voor soort Sagemcom heb je aangesloten?

 

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen verdere hulp nodig hebt. Anders hoor ik het graag!

Ik heb nu superwifi gekocht en nu heb ik overall snel Internet….😜.

maar bedankt.

Reputatie 7
Badge +20

Ah, fijn dat je nu Superwifi hebt :blush: Dank dat je het nog even laat weten, ik sluit dan hierbij het topic!