Beantwoord

experia modem v10, eddie Airvpn wil niet verbinden

  • 10 May 2019
  • 29 reacties
  • 550 keer bekeken

Ik heb alle poorten gevoorwaard, upnp aangezet maar krijg geen verbinding.
Maar met me oude modem zonder enige poort te voorwaarden geen probleem.
Maar ik ga dinsdag over op buitengebied kpn internet en moet ik dus dat nieuwe modem gaan gebruiken.
Iemand bekend met eddie Airvpn en een experia v10 modem.
Alvast bedankt


*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door madmaniakkiller 18 May 2019, 02:16

Bekijk origineel

29 reacties

Reputatie 7
eperia box tg789vn
Klopt het dat apparaten aangesloten op die TG789vn een IP adres in de range 192.168.1.x krijgen terwijl ze aangesloten op de V10 een IP adres in de range 192.168.2.x krijgen.

Zou het kunnen zijn dat het netwerk waar je mee verbindt ook IP adressen in de range 192.168.2.x gebruikt? Zo ja, dan heb je daar de oorzaak.

Gelukkig kan je op de V10 het gebruikte subnet aanpassen. Je moet dan wel alle aangesloten apparaten na aanpassen even opnieuw opstarten en het IP adres handmatig aanpassen van apparaten die je een vast IP adres had gegeven.
authetecation failed
Met dat je een ander modem in gebruik hebt genomen zal er waarschijnlijk ergens iets in Windows veranderd zijn m.b.t. dat AirVPN.
Wat weet ik niet, maar dat zul je moeten nagaan aan de hand van de zaken die je van de VPN provider krijgt. Misschien wel een fout ergen in de AirVPN software of je account o.i.d. was al verlopen. Ik zien dat AirVPN gebaseerd is op OpenVPN 2.4.6 en dat kan gewoon probleemloos werken over een keur aan internetverbindingen. Maar als iets dergelijks als naam, wachtwoord of certificaat niet op orde is, werkt het natuurlijk niet.
Misschien is het handigst om AirVPN te de-installeren, dan SIB (extra 4Gmodem) zien of het werkt en dan weer AirVPN te installeren.
probleem opgelost een andere client gebruikt om de vpn aan te spreken en dat werkt wel

authetecation failedMet dat je een ander modem in gebruik hebt genomen zal er waarschijnlijk ergens iets in Windows veranderd zijn m.b.t. dat AirVPN.
Wat weet ik niet, maar dat zul je moeten nagaan aan de hand van de zaken die je van de VPN provider krijgt. Misschien wel een fout ergen in de AirVPN software of je account o.i.d. was al verlopen. Ik zien dat AirVPN gebaseerd is op OpenVPN 2.4.6 en dat kan gewoon probleemloos werken over een keur aan internetverbindingen. Maar als iets dergelijks als naam, wachtwoord of certificaat niet op orde is, werkt het natuurlijk niet.
Misschien is het handigst om AirVPN te de-installeren, dan SIB (extra 4Gmodem) zien of het werkt en dan weer AirVPN te installeren.

open vpn client gebruikt die werkt wel perfect

Reageer