Beantwoord

Experia switch werkt niet meer

  • 26 January 2020
  • 8 reacties
  • 98 keer bekeken

Mijn switch lijkt niets te doen ....ontvangen van mn experia....voorheen wel.... wat kan ik doen?

 

 

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 28 January 2020, 16:40

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Hallo @WimBeije , kun je iets duidelijker zijn welk apparaat nu precies defect zou zijn? Graag merk en typenummer.

 

Netgear prosafe gs105E was werkend maar wilde deze op de verdieping plaatsen hierna werkte hij niet meer

Reputatie 7
Badge +21

Dat zou zomaar een aansluit en/of kabel probleem kunnen zijn. Kan je nog terug naar de oude plaats/situatie en kijken of het daar nog wel werkt?

De kabel boven heb ik nu op de vaste computer en heeft een juiste vaste verbinding maar werkt niet op de Het gras switch

Een defecte switch gewoon vervangen lijkt me.

 

Badge +12

Netgear switches kennen een zeer lange (zo niet levenslange) garantieperiode dacht ik. Behalve de adapter, die heeft 2 jaar garantie.

Hoi @WimBeije . Welkom op het forum.

Ik begrijp dat hij helemaal de geest heeft gegeven? Er gaan geen lampjes meer branden? Kun je je profiel aanvullen en mij een seintje geven? 

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.