Beantwoord

Experia Box V10a ziet mijn warmtepomp niet, de rest wel

  • 20 January 2020
  • 2 reacties
  • 115 keer bekeken

Vorig jaar overstap gemaakt naar KPN glasvezel. Mij oude ziggo router vervangen door een experia box.

Alles werk, omvormers zonnepanelen en mijn domotica, maar mijn warmtepomp heeft ineens geen verbinding meer.

KPN monteur geweest, komt door de warmtepomp! Monteur installatie bedrijf geweest! Nog steeds geen verbinding, wel 150 euro armer.

Zelf heb ik, als test, via een oude TP-Link router, mijn warmtepomp rechtstreeks verbonden met mijn pc. En dat werkt, ik krijg verbinding met mijn warmtepomp, dus de bekabeling en de controller op de pomp is in orde!

Mijn warmte pomp heeft een Realtek PCIe FE Family Controller kaart!

Wie heeft een suggestie?

 

icon

Beste antwoord door Nick83 20 January 2020, 16:25

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Je hebt dus een andere wifi netwerknaam nu? Alle apparaten opnieuw aangemeld, dit ook bij die warmtepompgedaan, maar hierbij lukt dit niet?

Kun je die tp-link router niet in accespoint mode zetten en gewoon aansluiten op de Experiabox? 

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Aalt Visscher, welkom hier op het KPN forum. Ik lees dat het nog niet wil lukken met de Experia Box en de warmtepomp, wat jammer. Het forum is een prima plek om zo'n vraagstuk neer te leggen, we hebben veel behulpzame en handige forumgebruikers.

Ik zie dat Nick je al een paar suggesties heeft gegeven. Ik hoop dat je er daarmee uit komt, of dat er anders nog andere tips voorbij komen, waarmee je de oplossing kunt vinden.