Beantwoord

Experia v9 Wap300N accesspoint mode.

  • 13 October 2019
  • 6 reacties
  • 124 keer bekeken

Ik heb een WAP300n in de garage hangen die is aangesloten met een ethernet kabel die van mijn Netgear 108 gaat. Helaas gaat elke keer als ik de WAP300n op accesspoint modus zet en hem probeer te verbinden met ons netwerk "Florie" gaat het hele netwerk plat. Ik verbind via wifi protected setup dit werkt soms wel en soms niet. Iemand suggesties?
icon

Beste antwoord door wjb 13 October 2019, 23:07

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Betreft het een Linksys WAP300N?
Is die dan met een netwerkkabel op de V9 aangesloten?
Of bedoel je dat je hem niet in accesspoint mode plaatst maar in "wireless range extender mode"?
Hey WJB,

Bedankt voor de reactie,

Het gaat inderdaad om de Linksys WAP300n, die is via mijn Netgear 108 aangesloten om de router. Hij staat in accesspoint mode.
Ik wil graag het huidige wifi netwerk uitbreiden omdat de garage is omgebouwd als huis.
Reputatie 7
Heb je de Linksys ook al een keer met een andere netwerkkabel aangesloten.
Gaat het dan ook fout?
Ja ook geprobeerd, helaas werkt dat ook niet.
Reputatie 7
Dan ben ik bang dat die WAP300N End of Life is.
Er kan eigenlijk niet zoveel misgaan bij het aansluiten van zo'n apparaat en al helemaal niet in accesspoint mode. Als het netwerk van de V9 plat gaat bij het aansluiten van die WAP300N in accesspoint mode, dan lijkt er toch echt een defect in de LAN poort van de WAP300N te zitten.
Ik zou je dan ook aanraden om een nieuw wifi accesspoint aan te schaffen.