Beantwoord

Experia WiFi en netwerk goed instellen

  • 10 May 2021
  • 8 reacties
  • 129 keer bekeken

Reputatie 1

Ik stel een Wifi experia in en deze maakt er een netwerk bij. Heb dan twee slechte wifi netwerken.

Ik wil graag een goedwerkend wifi overal in huis en in de tuin.

Admin: Titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 19 May 2021, 09:14

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hi @Herman510, zeker nu het mooie weer eraan komt snap ik dat je binnen én buiten een goede WiFi verbinding wilt hebben. Het lukt nog niet erg met de Experia WiFi lees ik, ik help je graag op weg.

Als je er helemaal niet meer uit komt, dan kan je waarschijnlijk het beste de Experia WiFi resetten en opnieuw beginnen. Hoe je de Experia WiFi reset (en aansluit) vind je op de aansluitkaart. Ik raad je aan om daarna onze KPN Thuis app te gebruiken, deze helpt je stap voor stap met het aansluiten en instellen van jouw Experia WiFi en het WiFi netwerk thuis. Daarna kan je met deze app ook het netwerk beheren. Ik verwacht dat 't zo helemaal goed komt, laat gerust weten hoe het is gegaan.

Reputatie 1

Ik heb gisteren eindelijk iemand aan de lijn gehad die mij met duidelijke instructies, en niet geheel onbelangrijk de juiste instructies op weg heeft geholpen. Heb zojuist nog een experia ontvangen en ga deze nu aansluiten.

Heb nu dus 1 netwerk. Nu hopen dat deze werkend blijft en niet steeds wegvalt.

Reputatie 7
Badge +20

Is het allemaal gelukt met aansluiten @Herman510 en werkt alles nu zoals je het graag hebben wil? :slight_smile:

Reputatie 1

Helaas. Wifi netwerk haalt een snelheid tussen de 10 en 20. Morgen komt er een KPN monteur. Onze laatste redmiddel 

Reputatie 7
Badge +19

@Herman510 Ik hoop dat de WiFi verbinding het nu goed doet na het bezoek van de monteur. Ik hoor het graag, ook als ik iets voor je kan doen.

Reputatie 1

Het probleem zit nog iets dieper. We hebben een vervolg afspraak ingepland voor volgende week. Verder gaat KPN de zaak ook monitoren om het een en ander uit te kunnen sluiten.Maar het ziet er naar uit dat het goed gaat komen.

Reputatie 7
Badge +19

Het probleem zit nog iets dieper. We hebben een vervolg afspraak ingepland voor volgende week. Verder gaat KPN de zaak ook monitoren om het een en ander uit te kunnen sluiten.Maar het ziet er naar uit dat het goed gaat komen.

Dat klinkt goed, overwegend positief! Ik ga er ook vanuit dat 't zo helemaal goed komt. Als je wilt laten weten hoe het afgelopen is, of als we via het forum iets voor je kunnen doen, laat het dan gerust weten.

Reputatie 1

De monteur is geweest en er was in de centrale iets stuk. Inmiddels opgelost. Wifi is echter nogniet stabiel.

Dit heb ik nu opgelost door te winkelen op www.bol.com 

Nu alles voor elkaar.

Â