Experia WiFi retourneren

  • 9 April 2019
  • 7 reacties
  • 237 keer bekeken

graag zou ik de WiFi versterkers retour willen sturen, adres heb ik maar waar kan ik het melden??

Groetjes
Admin: eigen topic aangemaakt voor vraag

7 reacties

Reputatie 7
graag zou ik de WiFi versterkers retour willen sturen, adres heb ik maar waar kan ik het melden??
Heb je die gekocht of via de wifi tuner van KPN gekregen?
In beide gevallen zijn ze jouw eigendom en zou je ze dus ook rustig op marktplaats kunnen plaatsen.

graag zou ik de WiFi versterkers retour willen sturen, adres heb ik maar waar kan ik het melden??Heb je die gekocht of via de wifi tuner van KPN gekregen?
In beide gevallen zijn ze jouw eigendom en zou je ze dus ook rustig op marktplaats kunnen plaatsen.



gratis opgestuurd gekregen van kpn
Reputatie 7
graag zou ik de WiFi versterkers retour willen sturen, adres heb ik maar waar kan ik het melden??Heb je die gekocht of via de wifi tuner van KPN gekregen?
In beide gevallen zijn ze jouw eigendom en zou je ze dus ook rustig op marktplaats kunnen plaatsen.
gratis opgestuurd gekregen van kpn

Het was echt een cadeautje van KPN en als je de buren of iemand anders er blij mee kunt maken moet je dat vooral doen.
Reputatie 7
Hey @Kleinuh_sjam, welkom op het KPN forum. Voor het terugsturen van de KPN Experia WiFi kun je het retouradres gebruiken die in de doos wordt meegestuurd of je mag een vriend, bekende, leuke buur, familielid er blij mee maken. Zoals wjb al aangeeft is het een cadeautje, bedoeld om jouw WiFi thuis te verbeteren. Daarover gesproken, is dat bij jou verbeterd? Of heb je een andere Versterker (ac) gevonden?
Meer ellende gekregen helaas..
Reputatie 7
Meer ellende? Dat lijkt me de omgekeerde wereld. We helpen je hier graag. Wat is de situatie nu? Hoeveel snelheid Mbit/s kun je technisch tot aan je huis krijgen, zie Fourstack. En hoeveel meet je met de speedtest (zonder Experia WiFi)?
Reputatie 7
Hoi Kleinuh Sjam, kunnen we nog iets voor je betekenen? Laat het hier dan weten!

Reageer