Aangezien ik vanwege werk tegen een deadline zit ben ik in het weekend door aan het werk. Alleen merkte ik dat toen ik vannochtend wakker werd er geen Wifi netwerk meer was. Na wat onderzoek bleek het dat ergens in de afgelopen nacht de Experiabox zichzelf naar fabrieksinstellingen heeft teruggezet waardoor ik alle instellingen handmatig terug moet zetten. Nu ben ik dus een ochtend lang aan het zoeken naar alle MAC addressen en bedenken welke lokale ipadressen hierbij horen zodat ik de DHCP binding goed kan instellen zodat al mijn apparatuur weer werkt.
Graag wil ik weten hoe het kan gebeuren dat apparatuur die door jullie
verplicht wordt om te gebruiken
uit zichzelf besluit naar fabrieksinstellingen te gaan.
Hoe kunnen jullie garanderen dat dit niet meer gebeurt en waar ik, mocht het nogmaals plaatsvinden, een factuur naar toe kan sturen.
De rebranded versienaam die jullie aan je experiaboxes geven weet ik niet, maar bij mij staat deze modem bekend onder de naam: ZTE H368N.