Beantwoord

Experiabox V10 extern IP adres is waarschijnlijk gewijzigd. Maar wat is het geworden?

  • 25 juli 2018
  • 7 reacties
  • 164 keer bekeken

Kunnen jullie vertellen wat mijn huidige externe IP adres is?
Het was 8*.**.***.***, maar dat werkt niet meer. Ik kan momenteel niet meer mijn eigen NAS bereiken. Waarschijnlijk is het externe ip adres gewijzigd.
Graag hoor ik van jullie wat mijn nieuwe externe IP adres is geworden.

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

icon

Beste antwoord door Vikash 26 juli 2018, 15:16

Goedemiddag @agedio. Ik heb het gelijk voor jou nagekeken en het externe IP adres is nog steeds hetzelfde.
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 5
Badge +5
Even de website ripe.net oproepen , dan zie je rechts boven je eigen ip-adres
Reputatie 7
https://ip-lookup.net
Dank voor jullie reacties. Dat is inderdaad handig voor als je binnen je eigen netwerk zit (thuis dus).
Maar dat is nu niet het geval. Ik ben momenteel niet thuis.
En ik heb KPN al gebeld, maar zij kunnen niet van afstand zien wat mijn externe IP adres is van de Experiabox V10. Wat ik overigens heel raar vind.
Is er nog een andere mogelijkheid om dit boven water te krijgen als je dus niet in je eigen netwerk zit?
Reputatie 7
Wat voor een NAS heb je?
Had jij een ddns ingesteld staan voor de NAS?
Ja volgens mij wel. Maar ik weet niet meer welke :-(
Het is een QNAP TS-259 Pro.
Reputatie 7
Ja volgens mij wel. Maar ik weet niet meer welke 😞 Dat is jammer want met die ddns kan je jouw NAS ook bereiken na een eventuele wijziging van het publieke IP adres.
Reputatie 7
Badge +17
Goedemiddag @agedio. Ik heb het gelijk voor jou nagekeken en het externe IP adres is nog steeds hetzelfde.

Reageer