Beantwoord

Experiabox V10 ruikt naar jodium?

  • 29 May 2020
  • 15 reacties
  • 461 keer bekeken

Reputatie 5
Badge +4

Sinds gisteren ruik ik een scherpe lucht van “Jodium”.

Na lang zoeken kwam ik er achter dat dit vanuit de modem kwam, en deze erg warm is?

 

De modem staat vrij opgesteld dus daar kan het niet aan liggen…

 

Ook ervaar ik dat een paar keer per dag even de wifi wegvalt terwijl via de UTP kabel alles nog goed werkt.

Naast de geur zien we ook dat soms de lampjes ineens heel vel gaan branden en dan gaan flikkeren of uitvallen. 
 

Wat te doen, of is er iets goed fout in de modem?

 

 

 

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 2 September 2020, 11:09

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

15 reacties

Reputatie 7

Dat klinkt niet best.

Heb je nog een andere Experia Box liggen?

Lekkende condensatoren kunnen een penetrante geur afgeven en zijn vaak het begin van het einde. Maar of het dat is durf ik niet te zeggen. Eigenlijk zijn die v10 boxen daar nog niet oud genoeg voor.

Reputatie 5
Badge +4

@wjb ik heb geen ander type/ experiabox liggen dus hoop dat hij het nog wel even vol houd..😬

 

@obelisk ik heb het idee dat de modem inderdaad aan het einde is. Klopt is nog niet zo heel oud… 🤔

 

Denk dat de mijne op maandag gemaakt is. 😂

Reputatie 5
Badge +4

Vandaag weer een flinke geur?

 

Had het idee dat internet steeds slecht wordt (wifi), bij de klanten service weten ze het ook niet.

Althans ik kom daar geen stap verder… 🤔

Badge +12

Dat ding is gewoon kapot en gevaarlijk om in huis te hebben. Wil de klantenservice wachten totdat het ding wegsmelt of in brand vliegt? Gewoon om laten wisselen voor een nieuwe V10 of V12 (beter geen V10a..)

Wacht even totdat er een moderator reageert:

@Erik_   @Marcia_  @Paul_  @Nadia 

@webloq . Ik zie dat er contact is geweest met een collega. Die hebben een verzoek gestuurd naar onze logistieke collega's.  Ik verwacht eerdaags een update.

Je krijgt dan een SMS met logistieke informatie. Mocht je die donderdag nog niet hebben, laat het weten! 

Badge +12

Goed dat het snel opgepakt is @Erwin_ . Top! 

Reputatie 5
Badge +4

@Erwin_  

Heb uiteindelijk toch nog maar even een keertje gebeld. Door de mevrouw zeer vriendelijk te woord gestaan, en heeft gelijk gehandeld en een nieuwe besteld!

 

Top service 👍🏻💪🏻
 

Bedankt iedereen voor het meedenken

Reputatie 5
Badge +4

Na bovenstaande berichten 1 maand later nog geen nieuwe modem ontvangen? Hiervoor uiteraard gebeld of er wat mis is gegaan. Na een vriendelijke vrouw van KPN aan de telefoon gehad te hebben gaf zij aan dat er wel degelijk een modem was verstuurd.

Maar deze was helaas niet afgeleverd aan de deur maar door het transport bedrijf weer retour gestuurd? #asjemenou :thinking:

 

Deze vriendelijke vrouw zal haar best doen om te kijken wat ze alsnog kan doen voor mijn zodat de modem omgewisseld kan worden.

De zijkant van de oudere v10 modem is ondertussen zwart, maar ik kan nog internetten wat ik wel steeds meer een risico vind worden!

 

Kan ik nog een nieuwe modem verwachten, want we zijn nu weer een dikke maand verder?… :upside_down:

 

De zijkant van de oudere v10 modem is ondertussen zwart, maar ik kan nog internetten wat ik wel steeds meer een risico vind worden!

 

je kunt beter gelijk de stekker er uit halen (maar nu dat ik dit type) is het misschien al te laat

kun je een foto plaatsen van de v10

ik ben benieuwd hoe zwart deze is ?

Reputatie 7
Badge +22

je kunt beter gelijk de stekker er uit halen (maar nu dat ik dit type) is het misschien al te laat

kun je een foto plaatsen van de v10

ik ben benieuwd hoe zwart deze is ?

@webloq Ik ben hier eerlijk gezegd ook benieuwd naar. Ik heb ook een V10, hoop niet dat het met die van mij gebeurd. 😉

@webloq . Ik weet niet met wie je recent gesproken hebt, maar die persoon heeft in ieder geval niks genoteerd en volgens mij ook niks in werking gezet.

Ik heb de vrijheid genomen om jou een nieuw modem te sturen. Heb jij de SMS met logistieke informatie gehad?

Reputatie 5
Badge +4

@Erwin_ 

Ik heb de modem vandaag mogen ontvangen (Experiabox V12)

De oude modem is netjes ingeleverd bij het ophaalpunt in ons dorp.

Nieuwe modem aangesloten (stekkertje overzetten), maar helaas wat een ellende nu al.. De modem valt letterlijk om de 5 min uit (UTP verbinding), daarna valt de Wifi uit. En dit gaat maar door en door.

 

Alle stekkers nagezien, maar is niks mis mee...?

 

Ik kijk het nog even aan mogelijk updates?

 

Zo ik ben mijn ei even kwijt 😂😂😂

Reputatie 5
Badge +4

@Erwin_

Ik heb de modem vandaag mogen ontvangen (Experiabox V12)

De oude modem is netjes ingeleverd bij het ophaalpunt in ons dorp.

Nieuwe modem aangesloten (stekkertje overzetten), maar helaas wat een ellende nu al.. De modem valt letterlijk om de 5 min uit (UTP verbinding), daarna valt de Wifi uit. En dit gaat maar door en door.

 

Alle stekkers nagezien, maar is niks mis mee...?

 

Ik kijk het nog even aan mogelijk updates?

 

Zo ik ben mijn ei even kwijt 😂😂😂


 

Durf het bijna niet te zeggen maar de modem blijft nu stabiel, en online 👍🏻😂

Ik ben ook voorzichtig positief, @webloq ;-) 

Hou het nog maar even in de gaten.